Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Sít 4G LTE

Od: etien odpovědí: 2 změna:

Dobrý den, potřebuji poradit. Vodafone vypnul sít 3G a já se nemohu od 3. dubna připojit přes data na internet (mám Sazka mobil). Jde to jen přes Wi-Fi. Mám telefon Samsung Galaxy J3 (2016) a podle údajů má sitě 4G podporovat. Je nutné něco ručně přenastavit v samotném telefonu? Kde může být chyba? Děkuji.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


4x

Možná nemáte LTE SIM kartu.

 


0x
On tam je jeden problém. Prodával se jako dual sim ale vedle toho tenkrát raifka dávala novým klientům J3/6 zadarmo jako očesaný single-sim tak kdo ví jak to u obou modelů s konektivitou je. Jestli máš dual sim zkus simku přehodit ze slotu do slotu. Tenkrát nebylo výjimkou že rychlejší 4g uměl jen jeden slot a druhý měl jen 3g. Každopádně by ti měl ale běžet alespoň pomalý gprs pokud nemáš ve vlastnostech na tvrdo zapnutý preference 3g

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]