Nejste přihlášen/a.
Měl bych na vás dotaz. Manželka zjistila na svém vyúčtování u Tmobile, že jí jsou účtovány odchozí sms na zahraniční telefonní číslo. Vzhledem k tomu, že si byla jistá, že nikomu nepsala, vyhledala si výpis volání, bohužel až od 8.11., a z něho zjistila, že jen od té doby jí odešlo 10 sms v různých dnech a denních časech na telefonní číslo 00447786205094.
Nevíte někdo, o co se může jednat, a jak samoodesílání zabránit?
.
Vaše manželka pravděpodobně používá některou zpoplatněnou službu. Konkrétně T-mobile byl specialista na to zapnout zákazníkům "zdarma" nějakou službu "k vyzkoušení" s tím, že ji zákazník musel na konci zkušební doby zdarma sám vypnout.
Pokud na to zákazník zapomněl nebo přehlédl SMS s oznámením takové "služby zdarma na zkoušku", měl smůlu> nejméně několikrát zaplatil, než zjistil, oč jde a zrušil to.
Další možnost by mohla být některá aplikace. Ale ty snad spíše "jen" stahují data.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.