Nejste přihlášen/a.
Po měsíci nezvykle hlučného provozu volán servisák.Údajně jsou všechny lednice s no frostem hlučné a běží permanentně. Přednáška o technických věcech coby oblbovací omáčka a doporučení,at zaplním volná místa petkama s vodou ( ve všech předešlých lednicích jsem měla zhruba stejný obsah potravin a přesto neřvaly) . Nezabralo a po třech měsících volám znovu do Mallu, kteří mě odkazují opět na servis. Lednice mě přivádí k šílenství a díky zvukům se bojím pohybu v kuchyni, zvuky je slyšet po celém bytě. Stejný servisák a opět tvrzeníí, že jsou tyto zvuky běžné, pak nějaký zvukoměr, který údajně ukazuje normu. Pokud je slyšet zvuky lednice i přes dobré špunty v uších, tak snad nepotřebuju ani zvukoměr ne? Takto nehlučel ani starej mrazák ve starém obchodě a tohle je normální? ano, paní , je a buďte ráda, že vám nenaúčtuju výjezd a přeplňte si kuchyň s celým bytem harampádím kvůli akustice! Anebo ji prodejte! Nejraději bych ji vyhodila, ale nekradu. A mám po náladě už ráno u vaření kafe Potřetí stejný servisák by nic neřešil. Napsat firmě samsung?
Poraďte prosím, děkuju!
a to jsem si zaplatila prodlouženou záruku!
Servisák kecá! Mám taky no frost Whirpool a ten je tichý jako můj prd v autobusu. A to už je stará asi 10 let. Vůbec není pravda, že taková lednice běží permanentně. Nevím jak stará ta vaše lednice je, ale pokud je ještě v záruce, je to jednoznačně na reklamaci. Psát Samsungu nemá cenu, za zboží ručí prodejce. Možná jde o výrobní vadu.
Koupena loňský listopad. No právě, stará wirpůla ani nešpitla! Do Mallu už nevolám, pokaždé mě odkazují na servis, který se mnou vykýve. Mall prohlásil, že jsem ji měla tedy vrátit do 6 týdnů
Pořád existuje možnost reklamace! Žádné volání do prodejny, to je na prd, protože to můžou vždycky popřít a dál se tím nezabývat. Normálně zajít do prodejny, kde byla lednice zakoupena a vyplnit reklamační list. To už řešit musí!
Vůbec nic neřešte a nenechte se odpálkovat.Lednici máte v záruce a hotovo.Zkouší co vydržíte a ještě mají kecy a straší že si naučtujou dopravu v záruce.to je nesmysl a bubububu..Normálně vyplnte řádně online u Samsung servisního střediska reklamační formulář pro servis v záruční době a hotovo.
Já jsem u Gorenje vyplnil online formulář přišlo potvrzení o přijetí formuláře.Druhý den zavolala paní kdy muže dorazit technik a bylo to.Nevím proč bych se měl dohadovat s technikem o závadě a ten mi ještě navrhovat že jsem to neměl kupovat a vrátit a ani nedorazit
Nevím proč Vy komunikujete ze servisním technikem a dohadujete se a hádáte po telefonu zda je ten hluk velký nebo malý.On má povinost si sednout do auta a dorazit k Vám a hodnotit na místě.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.