Nejste přihlášen/a.
Motor by to možná krátkodobě vydržel. Ale je to tvoje riziko.
Větší problém bude mít elektronika, která motor řídí. On ten motor není trvale připojen ma baterii. Ten motor dostává modulovaný signál a podle modulace signálu se mění výkon motoru. Když jedeš po rovině, tak ti stačí výkon třeba 10%, ale do kopce musí motor dát celý svůj výkon a stejně to nemusí stačit.
Takže záleží na tom, jakého výsledku chceš dosáhnout - a tos nenapsal.
jak psal @colombo, pokud není regulátor dělaný aby přes něj mohlo jít 60V tak se motor ani nemusí pořádně roztočit a řídící elektronika shoří. To není o tom spojit motor dvěma dráty s baterií. A to je rozdíl!
Stejně tak je elektronika dimenzovaná na nějaký výkon a nejde si jen tak vyměnit motor za silnější... zase by tam teklo moc proudu a elektroniku by to usmažilo. Ani baterie na to nebyla dimenzová, aby to vydržela dlouhodobě. Ani brzdy ani nic...
Pořád tu přebývá názor laika že výkon souvisí s napětím.Ovšem u tohoto případu souvisí spíše s proudem.Zvýšením napětí na vstupu motoru i dalšího příslušenství vzroste především proud.a na něj není zařízení dimenzováno.Jde o zvýšení o 20%.Pokud všechny součásti bývají vyrobeny na převýšení o 5 - 10%,to by mohly snést po kratší dobu,20% už neprojde.Každý vodič bude namáhán proudem,přesahujícím bezpečné hodnoty.Výsledkem může být i požár.
JABRAKA
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.