Nejste přihlášen/a.
Několikrát se nám stalo, že pří volání na pevnou linku k lékaři jsme se nedovolali ale hlas oznámil, že se nebylo možné spojit a "hovor" stál 7.20 Kč...
Je normální, aby se platilo za neuskutečněný hovor?
Chytrému napověz atd. Že nebude platit 7,20 ale mnohem míň. Platěj se všechny převzaté hovory. I ty kde automat 20 minut hlásí "Jste v pořadí"
A hovor byl uskutečněn, byt jinak než by očekával.
Ten automat má volaný. Pouze když operátor třeba hlásí Obsazeno, tak to není hovor.
Ale nepřijatý hovor by se neměl účtovat, že? To je to, nač se tazatel ptá. Můžeš mi tedy svůj názor vysvětlit?
Kdo říká že nebyl přijatý. Přijala ho nějaká ústředna kterou si zařídil volaný a jak bude dál s hovorem naloženo již není věc operátora a ten ho prostě vyúčtuje.
Když myslíš. Já ti tvoji víru neberu. V každé fabrice kde je ústředna může být provolba. Pokud ale chci spojení přes operátorku na ústředně, tak už to je hovor, ikdyž volaný účastník je třeba nedostupný.
Tak "nějaká" reakce je běžná, pokud se někam nedovolám, hlas mi oznámí, že spojení není možné ale nikdy jsem neplatil pokud hovor nebyl spojen...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.