Nejste přihlášen/a.
Koupili jsme novou TV zn. Samsung Q 70R. Při současném nahrávaní dvou programů přes antény se nahrávání nezdařilo.
Po zapnutí TV se na obrazovce objeví hláška: Tato služba není k dispozici. Může to souviset s funkcí TIMESHIFT, popř. jak to odstranit? Děkujeme.
Nejlepší je zavolat v pracovní době oficiální firmu Samsung tel. číslo 800 726 786.
Hovor je zdarma a skvěle provedou nastavením televize. Ale pozor, poprvé mi ženská poradila dobře a krok za krokem. Podruhé k další TV chlap tvrdil že to a to nejde, nakonec jsem si poradila sama. Všechno je to v lidech.
Tady návod, postupujte podle pokynů od strany 87..."Nahrávání programů"a dále se ptáte na "Používání funkce Timeshift"; tak toto je od strany 91. Další informace na stránkách Samsung. Zvládnete to!
Doplním...nahrávat můžete buď sledovaný program a nebo jiný, převolený. Předvolený program bude nahrávat buď ve stejnou dobu, nebo jiném čase...Ale současně oba DVA programy nahrávat NE, pouze JEDEN
@radecka27 TV funguje podle přání? Povedlo se zprovoznit...?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.