Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, kamarádka ztatila na výletě v lese telefon a nepodařilo se nám ho najít. Jelikož má iPhone, chtěli jsme využít aplikaci Najít iPhone. Jenže se musí přihlásit a chce to po ní dvoufaktorové ověření, kdy jí pošlou ověřovací kód nebo kód SMSkou, jenže obojí jí příjde na ten ztracený telefon. Snažili jsme se kontaktovat Apple, ale to je téměř nemožné. Ani na té podpoře, kde jsou vypsané různé problémy a k nim řešení jsme nic nenašli.
Jak byste tuto situaci řešili? Stalo se vám někdy něco podobného?
Budu ráda za každou radu
Děkuji
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.