Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chování televize, je to normální?

Od: kaktus123* odpovědí: 4 změna:

Už delší dobu si všímám neschopnosti některých výrobců TV.

Máme už asi 4 roky TV Philips kde je software takřka nepoužitelný a to i po aktualizacích. Přepínání kanálů bylo neuvěřitelně pomalé a trhané. Nijak se to neřešilo protože k TV je stejně připojený příjímač kabelovky.

Pak jsem zažil ještě horší situaci u TV Grundig kde to bylo o něco lepší ale zase se dlouho zapínala a dokázala i vytuhnout že nezbývalo nic jiného než jí natvrdo vytýhnout ze zásuvky.

Třeba u TV Hisense tyto problémy neexistují, zapne se do 2 sek. a vše plynulé a spolehlivé.

Proč výrobcí TV věci za cca 15000 Kč (což tyhle stály) občas prostě na software kašlou? Není trochu ostuda poslat do prodeje občas něco doslova neschopného?

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Třeba by stačilo dát na recenze (na různých webech), popř. od známých a kamarádů. Nekupovat televizi (a nejen televizi) od"boku". Já se tím řídím mnoho let a nemám problém. Moje nynější televize je Samsung, tuším že z r.2015 a nemám problém.

 

mathew

0x

Tak jste měl ten Philips reklamovat. U té druhé televize by to byl asi problém, protože byla nejspíš z eshopu, který fungoval 2 měsíce a pak se zase přejmenoval, aby nemusel řešit stížnosti a reklamace těch krámů co prodává...

 


0x

Zatím jsem nikdy nemusel nic takového řešit... Loni jsem dal TV Samsung 116 cm 10 let starou do sklepa, dejme tomu jako záložní bez jediného problému, nebot pro syna na PS4 neměla herní režim a místo ní máme dalšího Samsunga /2roky,138cm)a pak ještě jednu velkou LG (178cm,1rok) a zatím jsme nikdy žádný problém něměli... Jediný problém co jsme zažili bylo na LG 82cm kdy se občas zdlouhavě rozsvítilo podsvícení, tak ta po 10 letech odešla do věčných lovišt...

Ale můj kolega z práce měl takového nejlevnějšího Philipsa (82cm) a tam mu několikrát odešel podsvit (LED), jednou se nechala opravovat v servisu (mimo záruku, cca měla 3 roky, tuším, že to stálo 2600CZK) a podruhé sám (po roce), což se povedlo, ale při té operaci zemřelo samotné zobrazování... Druhý kolega měl jakbysmet takovou stejnou Philipsku a tam od začátku byl v levém rohu černý flek který se stále s dobou zvětšoval...

Švagrová měla obyčejnou Sencor 82cm a ta vydržela tři roky...

Myslím, že záleží i na štastné ruce... Ani né možná na značce, ale na spíš typu . Od toho je záruka...

A na druhou stranu musíme počítat, že je to mnohdy drahý spotřebák... Kde po dvouleté záruce uvažujeme zda opravovat, či ne...

 


0x

Protože doba jde tak rychle, že starší modely málokdo řeší... Slušná firma řeší podporu i na starších modelech zařízení a to se nejdná jen o TV... Pak pohled na firmu zlepšuje i jejích prodejní úspěch...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]