Nejste přihlášen/a.
Koupil jsem si výrobek, na nejmenovaných internetových stránkách, a ten mi po dvou měsících přestal fungovat. První co mě napdalo, tak vyhledat si zahraniční stránky výrobce a spojit se sním přes telefon, doufal jsem, že mi poradí jak si to sám doma opravit. Měl jsem štěstí, okamžitě mi nabídl kompenzaci zdarma v podobě nového kusu.
Mě teď ale zajímá, jak funguje proces reklamace, a jestli mám šanci znovu vrátit (reklamovat) ten původní "vadný" kus u našeho českého ochodníka (tam kde jsem ho původně koupil). Výrobce si ode mě vzal sériové číslo a hádám má ho i uložený v databázi, když přinesu zboží zpět do obchodu, myslíte, vyreklamují mi ho? Když to takto vyšlo, říkám si proč to nezkusit, prosím nesudtě mě.
@sdsd - když přinesu zboží zpět do obchodu, myslíte, vyreklamují mi ho?
Možná ho k reklamaci přijmou - ale jakmile zjistí, že vám tentýž výrobek již byl vyměněn, budete rád, když vám "jenom" reklamaci neuznají.
Soudit Vás nebudu, ale docela jste mne svou otázkou zaskočil. Jestli tomu správně rozumím, tak jste od výrobce dostal úplně nový kus a to zdarma, aniž byste mu musel ten vadný kus posílat poštou zpátky. Takže teď Vás napadlo, že byste se obrátil na toho prodejce v Čechách a pokusil se z něho vymámit ještě jeden výrobek a zase zcela zdarma, nebo asi budete chtít vrátit peníze. Zajímavé uvažování. Ale tohle Vám nevyjde, protože ten co Vám to prodal, se automaticky obrátí tam, kde to koupil on a okamžitě bude jasné, že se je snažíte podvést. Já Vás neodsuzuji, jen se Vám divím...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.