Nejste přihlášen/a.
Za 28 dní mi přišla sms, že mám opraven MP3 - přišel jsem, dali mi nový kus a řekli, že je opraveno - výměnou za nový.
Euronics, v současné době už většinou všude přejmenován na DATART, "dodržuje" dobu reklamace 30dnů...vlastní zkušenost; a produkt se vrátil z textem "Závada se neprojevila". Ale od té doby je funkční...takže pokud máte problém s výrobkem z daného řetězce, reklamujte a i přes to, že se "Závada neprojevila", bude fungovat...co kdyby se stejně porouchal podruhé...nebo dokonce potřetí; a tak je to pořád první reklamační závada
To jsem jednou reklamoval telefon - "závada se neprojevila - zdarma vyměněna baterie" - od té doby byl zase funkční.
Oni to možná taky někdy opraví nebo vymění vnitřky a napíší "neprojevilo se" - aby se asi nemohla "závada opakovat".
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.