Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
před rokem koncem srpna 2008 jsem si zakoupil u jedné známé firmy notebook (24 měsíců záruka), asi před půl rokem jsem ho byl reklamovat, jelikož mi nejel zvuk, takže vyměnili zvukovku a bylo vše v pohodě. Asi před měsícem a půl se počítač začal sekat, vypínat a funěl,takže jsem ho dal opět na reklamaci s tím, že provedli diagnostiku počítače a prý vyměnili celou základní desku notebooku. Když jsem počítač zapnul doma, pravda, přestal se vypínat, ale funěl snad ještě víc a i nadále se strašně sekal, takže jsem ho musel jet znovu reklamovat. Asi po 14 dnech mi volali, že reklamaci nemohou uznat. Nevím proč a nevím, co mám dělat. Upřímně mě to už nebaví, jelikož to není v místě mého bydliště a jenom cesta tam a zpátky mě stojí okolo 200Kč. Můžu se nějak bránit? Na co mám nárok a na co naopak ne?
Předem moc díky za rychlou odpověď
Měl jsem před časem úplně stejný problém (doprava daleko a neuznání záruky) - rozhodl jsem se dát notebook do servisu přímo výrobci (u mě MSI), tam mi napsali zprávu kterou jsem dal prodejci - záruka mi byla uznána, u Vás bych zkusil to samé, jen nevím jakou máte značku,
V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží, platí i pro dopravné). V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.