Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace, porucha senzoru (Huawei P20 lite)

Od: dbednarik* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den, mám huawei p20 lite přibližně týden a zjistil jsem při focení že se mi neotáčí kamera při natočení a ani v galerii se fotky nenatáčejí. Zkontroloval jsem všechno nastavení pro otáčení na telefonu a vše bylo zapnuté. Jako další tes jsem zapnul kompas který jsem při prvním nastavování telefonu také zkoušel a fungoval teď ale nefunguje a je zamrzlý.

Bylo mi řečeno že mám dát telefon do továrního nastavení ale to také nepomohlo furt stejná chyba.

Problém je tedy v nějakém senzoru (přesný název neznám) jedna aplikace mi ukázala že nemůže načíst hodnoty jak z akcelero metru tak z toho gravity metru a ani magnetické pole nenačte...

Ptám se jen jestli někdo neměl stejný problém. Kupoval jsem telefon přes internet takže reklamace je o to složiější ale jdu do toho pokud mi nic jeného nezbívá.

Díky za každou radu !

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Můžeš vrátit fyzicky neporučené zboží do čtrnácti dnů, bez udání důvodů.

 

olinl

0x

Reklamuj a kup si telefon raději v kamenném obchodě.

 


0x

olinl Pokud tazatel bude zboží reklamovat, proběhne normální reklamace se lhůtou třiceti dnů a mobil "asi" opraví, takže v kamenném obchodě nebude kupovat další, měl by dva...jedině, že by byl mobil neopravitelný, pak si může zvolit vrácení peněz...A pokud ho vrátí bez udání důvodu, "koupí" ho někdo jiný, sice slevněný jako rozbalené zboží, ale s vadou; takže další kupující zase vrátí mobil do čtrnácti dnů...atd., jedině, že ten další bude mobil používat pouze "k telefonování"...? a nezjistí problém. Ale to je málo pravděpodobné...co s tím uděláme?

Co s tím chceš dělat, stačí se držet zákona. Proč by ho měl dávat do opravy (s nejistým výsledkem), když ho může vrátit?

majsterjoe*
@ferax protože chceš dodržovat zákon, pak nemůžeš vracet nefunkční telefon, ale musíš reklamovat.
re4zon
@masterjoe Tak to jsi na omylu. Zakon hovori o odstoupeni od smlouvy u nakupu uzavreneho na dalku. O tom, ze musi jit o zbozi bez vady se tam nic nepise. Prodejce samozrejme muze posoudit, zda zakaznik zbozi neposkodil a pokud ano, vratit mu o patricnou castku mene. Ale pokud je zbozi vadne z vyroby, je to problem prodejce, ne zakaznika.

re4zon - přesně tak, já jsem stejným způsobem vrátil do e-shopu televizní kartu, která nedělala co měla.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]