Nejste přihlášen/a.
Dobrý den je možná výměna desky na dvouplotýnkovem indifunkcnim varici je nový až dnes se rozdělal a je v něm rozpadla celá jedna deska.poradite i stránku kde to kdyžtak sehnat nemám tušení.vsem děkuji předem za odpovedi.
Poud jde o prodejnu mimo místo vašeho bydliště a hodně vzdálenou, sežeňte její e-mailovou adresu (bývá i na paragonu, případně vyhledejte podle adresy na netu) a řešte dotazem a korespondencí reklamaci formou e-mailu s touto prodejnou. Zásada, musíte mít paragon od nákupu (záruční list být většinou nemusí a nebývá ani potvrzen prodejnou). Paragon nikam nezasílat, jedině oscanovat a zaslat elektronicky. Jinak, stále běžná záruční doba na poškození a opravy (pokud nejde jednoznačně o mechanické poškození vinou uživatele - pád, rozbití) je dva roky. Někdy bývá i prodloužená.
Poud jde o prodejce, který má více obchodů po republice (třeba Expert Elektro, Okay a pod.) je možno předat osobně vadný produkt i v místě nejbližším vašemu bydlišti, v prodejně tohoto prodejce. Sepíší protokokol a reklamace má být vyřešena do 1 měsíce od předání. Jde buďto o opravu, nebo o výměnu, případně, pokud je neopravitelná (na základě vyjádření servisu) jsou vráceny peníze. Ale při vrácení peněz je nutné toto už řešit většinou přímo s konkrétní prodejnou, ve které byl produkt zakoupen.
Samozřejmě, že můžete reklamovat - dokonce podle
NOZ § 2161 Jakost při převzetí
(2) Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.
Prodejce tedy musí prokázat, že vada neexistovala v okamžiku převzetí - a pokud vám zboží prokazatelně nepředvedl při nákupu, asi se mu to nepovede.
Jedubabičko,chápu to tak,že to rozbalili a zjistili,že je to mechanicky poškozené,rozbité pádem,nárazem balíku. Myslím,že toto přes záruku neprotlačí.
Hell,lépe to popište anebo vyfotte...
Hm,tak to asi reklamací neprojde,mechanické poškození. Mají v podmínkách kontrolu při převzetí...
Nestarejte se - zabalte, napište, že bylo doručeno v tomto stavu, žádáte o výměnu či vrácení peněz a pošlete zpátky.
@berger - Mají v podmínkách kontrolu při převzetí..
Ale taky mají v odst. 7.3 obch. podmínek: "Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti (6) měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak." - což je přesně to, co jsem psala. Ta šestiměsíční lhůta je bohatě splněna.
Přečtěte si alespoň Převzetí zásilky Reklamace mechanického poškození - Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li nijak poškozená. V žádném případě nepodepisovat řidiči přepravní list před důkladnou kontrolou zboží, a to i pod obalem!. Před samotnou kontrolou zboží pod obalem je zákazník povinen napsat řidiči do přepravního listu reálný stav obalu, a to i v případě, že je nepoškozen. V případě poškození spotřebiče je nutné s řidičem sepsat škodní protokol a pro další reklamační řízení je nutné dochovat i obal, tedy OBAL NEVYHAZUJTE. Na reklamace mechanického poškození výrobku po podpisu přepravního listu bez výhrad nebude brán zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce. 077.cz/... ...podepsala jste řidiči převzetí? ANO, BEZ KONTROLY výrobku...to plyne z otázky i doplňujících odpovědí. Řešením je koupě nového indukčního vařiče (pokud jste si ho už jednou vybrala), reklamace NULOVÁ, bezpředmětná, jen vaše náklady na odeslání, atd; oprava nerentabilní = cena opravy se blíží ceně nového výrobku (u takto levných, někdy dokonce cenu nového i převyšuje)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.