Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte zkušenost s vrácením televize. Koupil jsem jí cca před půl rokem. Zvolil jsem špatný tip. Nic ji sice není, ale ...
Po půl roce, pokud je televize po funkční stránce v pořádku, už ji vrátit jen tak nemůžete. Kdyby měla nějakou závadu, tak by jste možná mohl místo opravy požadovat vrácení peněz, ale pokud je televize v pořádku, tak není co reklamovat.
Že si někdo koupí něco co mu z nějaké důvodu nevyhovuje se může stát...
Většina obchodů s tímto počítá a tak nad rámec zákona i v kamených prodejnách nabízí možnost zboží do 14dnů vrátit bez udání důvodu.
Je to dle mého osobního názoru více než dostatečná doba na to, abych poznal zda-li mi daný produkt vyhovuje nebo ne. Z pohledu obchodu ke znatelnému poškození a snížení hodnoty zboží také nedojde. (většina lidí, pokud zboží vrací jej vrátí buďto nerozbalené nebo do druhého dne.)
Po půl roce používání je již produkt znehodnocen poměrně dost. Amortizace u spotřební elektroniky je poměrně vysoká. Působí to spíše jako "vyčůranost". Z pochopitelného důvodu Vám obchod nevýjde vstříc. Produkt je již neprodejný.
Výměna, případně vrácení zboží, které není vadné, bez udání důvodů, je možné do 14 dnů, pokud je zakoupíte na e-shopu. Jedenkrát jsem to už rovněž využil, rovněž u TV, se kterou jsem nebyl spokojen. Jinak smůla. Možnost vrácení peněz, případně výměnu za jinou, pouze při 3 x se opakující shodné závadě, nebo, při reklamaci závady a verdiktu servisu, že je zařízení neopravitelné. Rovněž jsem jednou využil, při poruše a reklamaci inkoustové tiskárny k PC, kdy servis toto napsal. Po roce a půl vrátili peníze.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.