Nejste přihlášen/a.
Z popisu mi to připadně, jako byste chtěla užívat službu, kterou jste již v minulosti odmítla. Tj. někdy jste na mobilu odmítla aplikaci či registraci týkající se google účtu, od té chvíle nemůžete aplikace od google využívat.
Zkuste tovární nastavení. Tj. vše se smaže na stav nového telefonu - vše vč. na telefonu uložených tel.čísel, stáhnutých aplikací atd.
Teoreticky můžete něco zálohovat na PC, v cloudu asi ne, když i ten je pod google... jedině pokud byste si vytvořila nový účet a na ten nechala zálohovat mobilní data... snad.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.