Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak vrátit telefon ve 14 denní lhůtě

Od: anezka* odpovědí: 3 změna:

Ahoj, koupila jsem tady oneplus.com/... mobilní telefon a chtěla bych ho ve 14 denní lhůtě vrátit, nemohl by mi prosím někdo poradit jak na to? Děkuji

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Ten web jsou jen stránky, rádoby určené pro ČR. Což je nesmysl, nebot jsem tam nenašel nic česky. Navíc tam nejsou žádné obchodní podmínky (v českém smyslu slova) a dokonce jsem honem nenašel ani solidní klasický kontakt kromě chatu, který jsem ani raději nezkoušel.

Na tento e-shop české zákony nedosáhnou, takže podle mě je jakákoli snaha o vrácení ve 14denní lhůtě jen házením hráchu na zeď (česky tedy zbytečná). Myslím, že to pro vás zůstane poučením propříště.

PS: Ty podmínky, které tu popsal @jmlc, jsou nastaveny tak, že jsou v podstatě nesplnitelné (už jen vrácení zboží v původním uzavřeném obalu vám neumožňuje si zboží prohlédnout, veškeré doplňky nové a neotevřené vám neumožňují zboží vyzkoušet a mohl bych pokarčovat dále). Neodpovídají českým zákonům a plnění českých zákonů se tady nedá vynutit.

 


1x

Nejsem si jist, jestli toto bude zrovna český obchod, na který platí i české zákony... připadne mi to jako webovka ze zahraničí s možností objednat do CZ.

v podmínkách podle překladače google se píše:

Pokud nejste spokojeni se svým produktem OnePlus z nějakého důvodu, můžete požádat o vrácení zboží do 15 kalendářních dnů od doručení. Chcete-li tak učinit, odešlete prosím lístek podpory, který požaduje vrácení nebo výměnu. Naši zástupci podpory vás provedou procesem vrácení zboží. Ačkoli nemusíte specifikovat důvod, jistě bychom ocenili Vaši zpětnou vazbu. Jakmile obdržíte balíček a zkontrolujeme, že záruky jsou stále platné, vydáme plnou náhradu nebo náhradu za všechny způsobilé produkty. Vezměte prosím na vědomí, že veškeré doplňky musí být nové a neotevřené, aby byly pro refundaci srozumitelné. Abyste měli nárok na výměnu nebo vrácení peněz, zařízení musí být v "novém" stavu a pokud je to možné, s původním uzavřeným obalem neporušené. Příslušenství musí být utěsněno v původním obalu. Pokud je příslušenství vráceno bez důvodu, odečteme vrácený poštovní poplatek z vrácené částky.

 

anezka*
21.11.18 00:32

Děkuji

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]