Nejste přihlášen/a.
Jedna se o mixer sencor sbl 4371 a kdyz ho zapojim dam tam nejakou zeleninu (Do poloviny ne do plna) a dam na 1 jen sviti ale nemixuje a to same rychlost 2 nebo funkce "pulse" mam ho dneska koupeny poprve to fungovalo oplachl jsem to utrel a pak uz nic nevi nekdo co s tim?
Nějaké recenze...osobně bych ho vrátil a vybral od jiného výrobce, sice asi dražší, ale podíval bych se na recenze...jde alespoň motor (hučí, točí se)? pokud sundáte nádobu, točí se? Když otáčíte spojkou, (vypnutý ze zásuvky) jde poměrně těžko? Nebo se točí "ve vzduchu"?
Z odkazu:
.jestli jsem ho vsehovsudy spustila 15x tak je to hodne. Pote prestal fungovat. Kolecko, ktere zespodu pohani noze, je z mekkeho plastu a velice rychle se opotrebuje a timpadem mixer prestane mixovat a je nepouzitelny
Po cca 10-ti použití se roztavilo hnací kolečko uložené plastu. Prý moje chyba - nemám mixovat moc husté směsi.
V manuálu taky nic zvláštního...nepřekročil jste dobu chodu 2 minuty? Jestli tam náhodou není nějaká tepelná pojistka, kterou výrobce tají...a po zchladnutí opět pojede?
S tímto nepochybíte, máme už dlouhou dobu v rodině (nedívám se na cenu)...Penta CZ s.r.o. přišla s podobným názvem... Penta G21, ale jejich výrobky neznám..pak bych mohl doporučit od fy Bosch...
a i kdyz byl zakoupeny na prodejne (planeo) mel by jit normalne vratit bez udani duvodu? netoci se nehuci s nadobou nebo bez nemixoval jsem dele nez 2 minuty kdyz ho vypojim jde normalne otacet netoci se ale mozna motor odesel kdo vi vim ze ma zespodu ventilator na chlazeni ale kdyz jsem ho po tom prvnim mixovani nechal vyply ze zasuvky asi 1h tak porad byl trosku teply az pak asi po pul h zchladl mozna to nic neni nesmrdel nic zitra to asi zkusim bud reklamovat nebo at mi vrati penize
Prvních šest měsíců výhodnější režim
Když reklamujete v prvních šesti měsících po nákupu (respektive převzetí) zboží, platí pro vás výhodnější právní režim. Podle zákona se v tomto případě předpokládá, že věc měla nedostatek už ve chvíli převzetí. Opak by prodejce musel prokázat, což je velmi složité. Máte tudíž automaticky právo na výměnu zboží. Nebo jeho části – kdyby byl požadavek na výměnu celého zboží vzhledem k charakteru závady nepřiměřený. Výjimkou jsou také případy, kdy je možné vadu snadno a rychle odstranit – třeba dotažením šroubu. Pak na výměně zboží trvat nemůžete. Samozřejmě místo opravy či výměny můžete chtít slevu.
Zdroj: penize.cz/...
Po šesti měsících
Co k reklamaci potřebujete?
Originální doklad o nákupu, ten si ponechte i po reklamaci – obchodníkovi bude stačit kopie, kterou by si navíc měl pořídit na vlastní náklady. Nehledě na ústní ujištění prodávajícího, že vám reklamaci vyřídí kladně, požadujte vždycky reklamační protokol v písemné formě. Nesmí v něm chybět datum, popis zboží a vady, váš požadavek na vyřízení a jména obou stran.
Když reklamaci zamítnou
Prodávající musí spotřebiteli vydat písemné potvrzení o uplatnění reklamace, jinak mu hrozí postih ze strany dozorového orgánu - České obchodní inspekce. Jestliže prodávající reklamaci neuzná, požadujte taky písemné zamítnutí důvodů.
Odsud...a tady jsem narazil na " zajímavost" ...asi dobré znát přístup prodejce...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.