Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Podivné vyúčtování od 02

Od: babusa* odpovědí: 8 změna:

Přišlo mi vyúčtování od O2,podstatně vyšší částka jak platívám,i když jsem nepsala,ani nevolala víc než obvykle.Chodí mejlem,tak jsem si to prohlídla a mám tam započítané něco,čemu nerozumím,budu tam volat na číslo,co uvádí zdarma,doufám,že je zdarma,je to 800 020202.Mám Free 02.Najednou je tam započítaný Tarif bez závazku asi 150 Kč,o žádný tarif jsem nežádala,nikdo mně nekontaktoval,s ničím jsem nesouhlasila,ani nepodepsala.Takže nevím o co jde,proč to tam mám a proč mám platit něco,o co nestojím.Netuším,co ten Tarif bez závazku je,na co a k čemu?Poradíte o co jde a jak se mám až tam budu volat bránit?Díky

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

V případě, že vám končila minulá smlouva, poslali vám návrh nové. Pokud jste tu novou nepodepsala, tarif automaticky přechází na tarif bez závazku s měsíčním poplatkem 150 Kč..


doplněno 10.01.18 09:34: Možná to někde uvízlo, pošta už třetí měsíc moc nefunguje.
doplněno 10.01.18 09:55: Nějaký tarif se závazkem jste asi měla a ten vypršel. Z nějakého důvodu vám nepřišel návrh smlouvy, takže tarif běží dál, ale bez zvýhodnění za časový závazek 150 Kč. Pokud vám tarif vyhovoval a je stále nabízen, můžete jít prostě na pobočku podepsat závazek a těch 150 Kč vám přestanou strhávat. Nebo si najděte jinou výhodnější nabídku a těmto oznamte, že to chcete ukončit.
babusa*

Žádná smlouva mi nepřišla,takže jsem nemohla souhlasit,ani odmítnout.Takže si to udělali nějak po svém beze mně,takže jak se můžu bránit?Hlavně netuším,co ten tarif znamená,o čem to je?K čemu je dobrý?

 


2x

Dostáváte vlastně pokutu za (ne)věrnost k o2. Po 22 letech od nich odcházím, abych dostával pokutu za to, že mi skončila vázací smlouva (24 měsícú) a sám si žádal o novou zavazující smlouvu, to je výsměch. Tak mi to bylo řečeno operátorkou od o2. Asi mají mnoho zákazníků, tak se některých chtějí zbavit.


doplněno 10.01.18 09:40:

já to zjistil, když mi nepřišel mail s vyúčtováním, tak jsem tam volal a toto mi bylo sděleno operátorkou, že dostávám vlastně pokutu za nevěrnost (bez vázací smlouvy na 24 měsíců). Že mám nyní tarif o2 free ke svému tarifu + 150kč pokuty(cena o2 free).

Když se vžijete do jejich postavení, tak zjistíte, že se chovají logicky a tržně, i když nám se to líbit nemusí. Člověk, který u nich je 10 let a víc a mlčky platí předražené služby pro ně není věrný zákazník, ale ovce, kterou mají jistou a jterou nemá smysl zmlsávat výhodami, protože by se na dalších 10 let zbytečně připravili o profit. A u vás jim to jak vidíte vyšlo, 22 let jste platil jako mourovatej. Pro ně má smysl bojovat o velké zakázky a pak o ty přelétavé, protože ty mají nejisté. Lidi jako jste vy mají jisté, a i když vy třeba odejdete, tak statisíce dalších podobných co zůstává jim služby přeplácí tak luxusně, že je pro ně 10x výhodnější nechat i 10% těchto ovcí po čase odejít, než všem dát za "věrnost" 30% slevu. Cenu tarifů pak po dohodě s "konkurencí" ladí na strop tak, aby se lidé nestěhovali ve velkém. Prostě chovají se tržně ve snaze o maximální profit, a jak vidíte podle drahoty oproti okolním zemím, se jim to daří.

Když bylo o2 ještě v plenkách, tak platili všichni jako mourovatí. to bývaly sazby za spojení. Ale nazývat zákazníky ovcemi je trochu z cesty, tím spíš, když ta ovce platila měsíčně i statisíce za účty a to byly sjednané tarify inviduální. U mne jim to nikdy nevyšlo, protože už dávno jsem přešel za lepším jednáním, ale nechal jsem si to nejstarší číslo z nostalgie u nich. Tak i to poslední ovčí číslo půjde o dům dále.

Sice asi zvednu vlnu odporu a námitek, ale jsem u Vodafonu od jejich začátku (Oskar) a zatím takhle nikdy nejednali. Neříkám, že jsem neměl drobné problémy, ale vše je o lidech a vždy jsem se nakonec domluvil a co je podstatné: Vždy jsem dosáhl svého!

Jsem na tom stejně - já a celá rodina Oskar/vodafone - aktuálně 5 tarifů "odepiš" v rodině - sourozenci, babička... Tarif s 400 minutami do sítě zdarma za 50,- násobeno 5ti - no naprostá spokojenost všech.

Nesrovnalosti v případě dobíjení karty pro dítě nebo plateb třetím stranám vždy vysvětleny a s omluvou vrátili (2x) peníze pro chybu na jejich straně.

iz*

Jj, s Oskarem/Vodafone mám stejnou zkušenost, vždycky se s ním dalo rozumně dohodnout.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]