Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Chci se zeptat jak dlouho trvá oprava přístroje když je pojištěný. Dávala jsem do prodejnyO2 29.8.2017 a dodnes mobil nemám. Na prodejě mě odkázaly na pojištovnu kde si to mám vyřídit a na pojištovně na prodejnu. Pojištění platím O2 ale t mě tvrdí, že jsou jen sprostředkovatelé.
Pokud se na tu závadu pojištění vztahuje, pak "vytlouci" z O2 zprávu pro pojištovnu a na pojištovně tvrdě vyžadovat plnění pojistné smlouvy. Je to o tom, nenechat se odbýt.
@lego: Pokud není v záruce, což z dotazu tak nějak vylývá, tak těch 30 dní je nevymahatelných
@lego: Omlouvám se, přehlédl jsem. Raději vždy čtu text, než titul.
A jinak souhlasím s Honzou, a asi opravdu jde o opravu mimo záruku, když se odvolává na pojištění, Takže nakonec platí podmínky pojistné smlouvy, tedy 90 dni a ještě mají čas.
Oprava pristroje by mela trvat stejne s pojistkou jako bez pojistky - mesic.
Záruční oprava telefonu : nevyplyva z dotazu ale vyplyva z jmena otazky
Jestli je oprava hrazena z pojištění, nejedná se o záruční opravu a nevztahuje se na ni 30 dení zákonná lhůta. Servisy zpravidla přednostně zpracovávají záruční opravy, u nezáruční navíc nějakou dobu trvá, než vytvoří cenový návrh, pak nějakou dobu trvá pojištovně, než se vyjádří, jestli opravit, nebo ne, pak se teprve díl objedná a čeká se na dodání...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.