Nejste přihlášen/a.
Mám z roku 2008 výhodnou smlouvu s Ufonem, kdy mám smlouvu na dobu neurčitou, ale neplatím žádný paušál a ceny za volání jsou celkem rozumné. Používám ho jako záložní telefon. Zajímavé na té smlouvě je právě skutečnost, že nemusím platit měsíční paušál.
Teď mi ale přišel dopis od Nordic Telecom (oni asi Ufon koupili, moc to nesleduju, jen jsem si všiml jiného loga na fakturách, předtím bylo Air Telecom a ještě předtím někdo jiný, už jsem ztratil přehled), že k 1.11.2017 ukončují provoz sítě, takže asi ruší CDMA.
Pokud vypnou vysílačky, tak je jasné, že s tím nic nenadělám, prostě nepůjde sít a nedovolám se. Má někdo informace, o co jde? navíc ty smlouvy z roku 2008 jsou ještě nastavené tak, že dodavatelem de facto nejdou vypovědět, Ufon tehdy potřeboval nabrat zákazníky a uzavírali opravdu výhodné smlouvy, já to ještě chytnul. Dá se s tím něco dělat?
A co budu dělat s tím telefonem, musel jsem za něj zaplatit docela dost peněz, a te´d ho vlastně vyhodím do elektroodpadu.
Navíc u nich mám volací jistinu 5000 Kč, tak doufám, že nezkrachují a vrátí mi peníze... Je někdo v podobné pozici, co se dá dělat?
Neděje se nic zvláštního - "UFON"přechází na rychlejší LTE...a co se týče vratné kauce, nově je ve Všeobecných podmínkách toto
. Pokud řádně a včas platí Účastník Vyúčtování a nehrozí již žádné finanční riziko, Poskytovatel kauci vrátí Účastníkovi snížením částky k úhradě na Vyúčtování za Služby v souladu s postupem popsaným v Cenících, a to po 6 po sobě jdoucích měsících řádné platební morálky Účastníka. ...
nevím, co bylo v podmínkách původně; ale nově, pokud budete řádně platit, do šesti měsíců máte kauci vrácenou...takže operátor nekončí, nezaniká, ale zlepšuje své služby zákazníkovi...a jak to u nás chodí, tak za více peněz...asi nebude výjimkou...
u vodafonu je taky nulovy tarif akorat neni verejny, kdyz sem menil cislo a to stare chtel zrusit tak mi nabidla tarif 0,-
Dobrý den, vzhledem k tomu, že technologie CDMA ztrácí podporu mezi výrobci důležitých komponent, což činí shánění náhradních dílů o mnoho složitější, by případný rozsáhlejší výpadek sítě CDMA byl prakticky neřešitelný. Abychom neohrozili naše klienty , zachovali kontinuitu a eliminovali případný výpadek, rozhodli jsme se během modernizace sítě na technologii LTE naše zákazníky postupně přesouvat do partnerských sítí. Váš zmiňovaný tarif již nebude možné využívat. Jako náhradu nabízíme klasické volání přes sít GSM. Zákazníkům nabídneme nejvýhodnější tarif, který máme k dispozici. Co se týče Vašeho předplaceného kreditu, v případě, že do konce provozu služby nestačíte vyčerpat svůj předplacený kredit, obratte se prosím pomocí e-mailu info@nordictelecom.cz na naše oddělení Péče o zákazníky. Zároveň nám prosím pro tento účel zašlete telefonní číslo dobíjené služby, 4místné číselné heslo pro dobíjení, které zároveň slouží jako heslo pro ověření majitele, a číslo Vašeho účtu. Váš Nordic Telecom
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.