Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vadná televize z eshopu

Od: lucka7 odpovědí: 5 změna:

Ahoj, poraďte mi prosím jak vyřešit nejlépe odstoupení od kupní smlouvy.

Dnes byla doručena tv. Krabice nejevila známky poškození. Nicméně tv se vybalila, sestavila a zjistilo se, že v pravém horním rohu se displej prohýbá dovnitř - jakoby výrobce šetřil na lepidle, či jak se to tam připevnuje. Ostatní strany drží. Nejspíše je to vada, že? Neumím si představit jak by se tv čistila, když to není na pevno k rámu a prohýbá se to dovnitř.

A teď k tomu hlavnímu. Jak to vyřešit nejlépe? Aby jsme měli doma co nejdříve funkční a výrobek bez vady?

Odstoupit od smlouvy v rámci 14ti denní lhůty? Nahlásit vadné plnění? Reklamace? (té by jsme se doma rádi vyhli úplně)

Zboží bylo zakoupeno přes euronics, je tedy potřeba odeslat na danou sdrsu jak píší? nebo máte zkušenost, že vrátí peníze i na prodejně? Přeci jen čekat na vyřešení 14 dní je docela neštastné..

Děkuji za reakci i případné rady.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Vrátit zboží ve čtrnáctidení lhůtě můžeš při nákupu přes internet. Zboží musí být v původním originálním obalu bez známek používání nebo poškození. (Toto je moje definice a doufám že to tak nějak platí).

Takže vybalená televize už není v původním obalu. Kdyby sis koupi televize rozmyslel bez vybalení televize, tak by ji šlo vrátit.

Takhle si myslím, že ji musíš reklamovat a počkat na vyjádření prodejce.

lucie7

To není pravda, vyzkoušet se může. Nesmí se užívat.. Proto se mnoho zboží prodává ve stavu "rozbaleno".

 

kepler*

0x

Na tvém místě bych nejdřív telefonicky kontaktoval reklamační oddělení e-shopu a pak se rozhodl, co dál. Osobně raději zboží vrátím ve 14denní lhůtě, než abych čekal měsíc na vyřízení reklamace. Pokud ti budou vracet peníze, vč. poštovného, pošlou ti to na účet. Jinak kupovat elektroniku na e-shopech je těžká chyba, je to vždycky zajíc v pytli a procento reklamací je poměrně vysoké. Raději koupím v kamenném obchodě. Když vytoužený přístroj nemají, tak jej objednají.

lucka7

Děkuji za reakci. Pokusím se s nimi tedy domluvit. Snad budou vstřícní a nebude se muset čekat 30 dní než to vyřídí. Příště budeme takovou věc kupovat už jen osobně po této zkušenosti.

 

rv*

0x

Kontaktovat prodejce. Spousta slušných prodejců nedělá problémy, dokonce zdarma pošlou i sběrnou službu, která výměnným způsobem odebere vadný a předá nový.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]