Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,prosím o radu,chci změnit product code u Nokie 5800 (dovezená bez češtiny) pomocí Nemesis Service Suite,ale at stisknu Scan nebo Read nebo cokoliv jiného,píše mi to Error.Nemá někdo zkušenost,kde je chyba? Děkuju
A ostatní údaje co lze z telefonu vyčíst se ti zobrazují dobře? Je teda telefon uvedeným programem nalezen?
Právě že vůbec nic.Ale kabel je v pořádku.Zkoušel jsem jinou 5800 (taky šedivka,ale s češtinou) a tam vše funguje OK.
Ještě jsem to jednou skoukl,Device Info zobrazuje nějaké hlášky,vesměs s výsledkem FOUND,jen poslední řádek (Products Dir.) píše NOT FOUND.Někde jsem četl,že se má z počítače odinstalovat vše od Nokie a použít starší verzi (NSS .14) a PC Suite 6.84.10.3. Tak jsem zkusil a telefon opět nerozpoznán.Těšil jsem se,že to zmáknu sám,ale asi mi nezbude nic jiného,že to svěřit povolanějším.Díky za snahu,spider.
Mam uplne stejny problem.. Jak jsi to nakonec vyresil? Zkousel jsem i JAF, ale nezobrazi mi to ani jine udaje..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.