Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

2 Reklamace telefonu

Od: domca01d odpovědí: 1 změna:
Dobrý den
Cca před rokem a pul mi rodice koupili nový telefon.. Po roce v něm přestali fungovat SIM karty (nenacitaly se, nebo jen na pár minut) Telefon jsem šla reklamovat.. Zpravili ho a chvíli byl klid až do teď. SIM karty se opět špatně nacitaji, telefon se seká... Chystám se ho znova reklamovat.. Myslíte, ze mohu požadovat novy kus telefonu? Nebo jen opravu? ... K telefonu už nemám originální nabijecku ani sluchátka.. Děkuji za odpovědi, pěkný den

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x
Obavám se ze druhá opakovaná závada ještě není důvodem k odstoupení od smlouvy. Že musí být stejné závady tři. Navíc jestli firma uvedla že oprava byla provedena softwarově, nahráním nového firmware, nejde o hárdvérovou závadu a těžko se budeš domáhat vrácení peněz.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]