Nejste přihlášen/a.
mám paušál od o2,ale poslední 4měsíce je velmi špatný signálv celé naší oblasti i když O2 tvrdí,že pokrytí tu máme podle mapy dobré,jedná se asi o 4 obce v okolí.Z těchto důvodů jsem musela smlouvu s o2 přrdčasně ukončit a přejít k jinému operátorovi,poněvadž musím velmi často kotrolovat moji skoro 90letou maminku.Vše proběhlo ok až na to že budu muset o2 zaplatit pokutu za nedodržení smlouvy.Mám za to že smlou nedodrželi oni a pokuta je neférová.Jak jsem zjistila vyměnili vysílače a nemíní s tím už nic dělat.Pokutu jsem ochotna zaplatit abych se vyhnula vymahčům,ale budu ji vymáhat zět po O2.Má s tí někdo nějakou zkušenost take?
Z jakeho duvodu pokutu? Jak muze nekdo pristoupit na smlouvu s nekym, kdo Vas za predcasne ukonceni penalizuje? O2 si dovoluje com dal tim vic.
Ano i u nas se zhorsila kvalita signalu a po tom co firma presla z T-mobile na O2 vsichni sledujem zhorseni. Holt, za malo penez malo muziky.
Ono stejne prejde za techto podminek cela firma za nejakou dobu zpatky k T-mobile. O2 manageri jsou nenazrani a delaji vsechno proto, aby Vam znechutili a zneprijemnili odchod, kdyz uz se rozhodnete pro jineho operatora.
Tim jsem vam ale neodpovedel na vasi otazku... Jenom tolik, ze preji hodne uspechu pri zalobe na ty svine
viking - no to ne. Pokud tazatelka má smlouvu třeba na dva roky a nedodrží jí, vypoví smlouvu dříve, tak dle zákonu platí poplatek za ty měsíce, o které ukončila smlouvu dříve. Tento poplatek byl před časem snížen, dříve požadovali 100%, nyní asi 25% (ale to nevím určitě). Bylo, je a také tak to bude nadále. Jsou to smlouvy se závazkem. Nic nového.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.