Nejste přihlášen/a.
dobrý den, reklamoval jsem u t-mobilu iphon, který posílali do servisu a ze servisu mě ho vrátili sice opravený ale s nakřaplým rožkem předního displeje tudíž jsem ho odmítl převzít, protože do servisu jsem ho dával v pořádku a to jsem uvedl i do předávacího protokolu. Byl odeslán zpátky do servisu, kde moji výtku ale neuznali, že k chybě došlo v t-mobilu. Kde ho poškodili nevím, ale každopádně ho v tomto stavu odmitám převzít, o čemž jsem informoval t-mobile. Na to mě kontaktovala vedoucí pobočky, at se tam v pondělí stavím a at se domluvíme jak to chci vyřešit. Proto se ptám jak by jste to na mém místě a řešili a postupovali? Mám chtít displej vyměnit nebo si říct na tvrdo o nový telefon? Popřípadě jak postupovat, kdyby svoji vinu nechtěli uznat? Pořád se ohání že v předávací protokolu je uvedeno že jsou na zadním krytu drobné oděrky, což je pravda, a oni argumentují, že tudíž poškozní displeje může byt od toho. Ale pokud by displej byl poškozený ode mě, tak by to bylo uvedeno už v předávacím protokolu, což pracovník t-mobilu telefon kontroloval a určitě by to tam zaznamenal a nic takového tam néni!
Máte pravdu, určitě si stůjte za svým. Pokud není toto poškození výslovně uvedeno v předávacím protokolu, pak mají smůlu. Na takové poškození se pohlíží jako na jakoukoliv jinou vadu a řeší se opět reklamací. Takže buď Vám to opraví, nebo vymění za bezvadný kus a nebo pokud to již nelze, máte nárok zcela odstoupit od smlouvy - vrácení pěnez. Z Vašeho pohledu je zcela jedno, kdo poškození způsobil. Vy máte obchodní vztah s TM a to je podstatné. Jak si to už oni budou řešit není Váš problém.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.