Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, prosím o radu, pokud půjdu už potřetí reklamovat stejnou závadu u mobilního telefonu Nokia N95 (nefunguje přehrávač), jestli mám nárok na vrácení peněz. Telefon mám pouhé 2 měsíce(z toho dohromady 5 týdnů v servisu) a jdu ho už potřetí reklamovat. Děkuji za odpověď.
A co když nebude chtět prodejce přistoupit na vrácení peněz . Po první reklamaci bylo na protokolu ze servisního střediska napsané, že vyměnili nějakou součástku a vadu odstranili, po druhé reklamaci bylo na protokolu ze servisu napsáno jen - že se během testování závady neprojevily a tak mi byl vrácen zpět. Doma sem zjistila, že přehrávač ale nefunguje, tentokrát tu závadu ukáži i přímo na prodejně, tak snad na vrácení peněz přistoupí, telefon není zrovna z nejlevnějších.
Na výše uvedený postup máš ze zákona právo. Další varianty bych řešil až podle toho, jak s reklamací dopadneš.
Třetí stejná závada, vrátit peníze bez diskuze, když nebudou chtít, jen tak mezi řečí řekni at to dají písemně, aby byl důkaz pro obchodní inspekci.
Tak jen pro info, jak jsem dopadla, když jsem šla reklamovat potřetí stejnou závadu. O vrácení peněz nebo o výměně za druhý telefon se se mnou na prodejně vůbec nechtěli bavit a to proto, že po druhé reklamaci mi byl telefon vrácen ze servisu s označením: bez závad. Tudíž tuto reklamaci nepočítali, takže moje třetí reklamace byla pro ně teprve druhá. Na prodejně sem ji už tentokrát ukázala, že přehrávač a jiné věci nefungují, toto všechno zapsali na papír opět pro servis, že vady byly prokázané na prodejně a tak jsem zase čekala tři týdny a mám vrácený telefon zpět s tím, že mám vyměněnou celou desku, tak uvidíme, jak dlouho bude zas fungovat. A bylo mi na prodejně řečeno, že i pokud půjdu znovu telefon reklamovat, tak mi peníze nevrátí až po prozkoumání soudním znalcem a na základě jeho posudku, uznají zda mám nárok na vrácení peněz nebo ne. Tak teď budu jen doufat, že tam už znovu nepůjdu a nebudu muset nakonec vše řešit soudní cestou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.