Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Třetí reklamace u Nokie N95

Od: ives* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den, prosím o radu, pokud půjdu už potřetí reklamovat stejnou závadu u mobilního telefonu Nokia N95 (nefunguje přehrávač), jestli mám nárok na vrácení peněz. Telefon mám pouhé 2 měsíce(z toho dohromady 5 týdnů v servisu) a jdu ho už potřetí reklamovat. Děkuji za odpověď.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


3x

Buď si můžete zvolit vrácení peněz nebo výměnu za nový kus.

ives*

A co když nebude chtět prodejce přistoupit na vrácení peněz . Po první reklamaci bylo na protokolu ze servisního střediska napsané, že vyměnili nějakou součástku a vadu odstranili, po druhé reklamaci bylo na protokolu ze servisu napsáno jen - že se během testování závady neprojevily a tak mi byl vrácen zpět. Doma sem zjistila, že přehrávač ale nefunguje, tentokrát tu závadu ukáži i přímo na prodejně, tak snad na vrácení peněz přistoupí, telefon není zrovna z nejlevnějších.

Na výše uvedený postup máš ze zákona právo. Další varianty bych řešil až podle toho, jak s reklamací dopadneš.

binka*

To neexistuje, aby prodejce nechtěl vrátit peníze! Po třetí reklamaci máte ze zákona právo buď na vrácení celého peněžního obnosu za výrobek, nebo na výměnu za bezvadný výrobek . Nenechte se odbýt!

 

zbynda2000*

0x

ano máš právo na vrácení peněz

 

mifa*

0x

Třetí stejná závada, vrátit peníze bez diskuze, když nebudou chtít, jen tak mezi řečí řekni at to dají písemně, aby byl důkaz pro obchodní inspekci.

ives*

Tak jen pro info, jak jsem dopadla, když jsem šla reklamovat potřetí stejnou závadu. O vrácení peněz nebo o výměně za druhý telefon se se mnou na prodejně vůbec nechtěli bavit a to proto, že po druhé reklamaci mi byl telefon vrácen ze servisu s označením: bez závad. Tudíž tuto reklamaci nepočítali, takže moje třetí reklamace byla pro ně teprve druhá. Na prodejně sem ji už tentokrát ukázala, že přehrávač a jiné věci nefungují, toto všechno zapsali na papír opět pro servis, že vady byly prokázané na prodejně a tak jsem zase čekala tři týdny a mám vrácený telefon zpět s tím, že mám vyměněnou celou desku, tak uvidíme, jak dlouho bude zas fungovat. A bylo mi na prodejně řečeno, že i pokud půjdu znovu telefon reklamovat, tak mi peníze nevrátí až po prozkoumání soudním znalcem a na základě jeho posudku, uznají zda mám nárok na vrácení peněz nebo ne. Tak teď budu jen doufat, že tam už znovu nepůjdu a nebudu muset nakonec vše řešit soudní cestou.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]