Nejste přihlášen/a.
Jsem jeden ze statisíců uživatelů satelitu Skylink. Od minulého měsíce bez upozornění svým zákazníkům Skylink zvýšil měsíční registrační poplatek. Sice pouze 15,-/měs., ale spočítejte si to u všech zákazníků.
Po mém nesouhlasu a upozornění, že jsme nebyli informováni, mi bylo sděleno, kde všude toto zdražení oznámili. Samozřejmě, že na místech, která normální člověk nesleduje. (webbová stránka, nepravidelný magazín).
Myslím, že tak bohatá společnosr mohla tento problém řešit viditelněji, např. na svých vysílaných programech. Ale asi pouze tehdy, kdyby měla o nás zájem. O své místo na trhu se bát nemusí. Je v republice jediný satelitní dodavatel, tudíž bez možnosti konkurence a se svými klienty si může dělat co chce.
Zajímal by mě názor ostatních posluchačů, případně nějaký návrh, jak dál pokračovat.
Stačí si předplatit jakýkoli balíček a serpo se vás netýká, já osobně si vždy na rok předplatím balíček kombi, magazín chodí pravidelně.Není pravda že mají monopol právě že musí počítat s konkurencí, třeba teď přišla flixtv.cz.
Tady tuhlw společnost máte možnost zkusit jestli by vám podmínky vyhovovali více.
Tak jsem servisní poplatek zrušil, klidně se bez něj obejdu.
Alternativy jsou.
https://www.youtube.com/results?search_query=skylink+cardshare&spfreload=10
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.