Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Rušení nabíječkou

Od: toshibman* odpovědí: 9 změna:

Dobrý den, mám trochu problém a nevím jak ho vyřešit. Starší auto a notebook. Potřebuji notebook nabíjet v autě, ale po připojení nabíječky, nejprve do auta, se nic nestane, nabíječka se rozsvítí, po připojení do notasu, mi v autě zeslábne světlo, v notasu začne blikat lcd a strašně se zpomalí. Nabíječkou to není. Zkoušel jsem jinou i jiné auto a nabíječka je v pohodě. Nevíte, kde může být problém, případně co s tím? děkuji moc za rady.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hk

0x

Asi píšu blbost, ale není možné, že byste měl v autě u zásuvky přehozené póly?

 

fastcrash*

0x

v jakém stavu je akumulátor v notebooku? Dělá to i když je auto nastartované? To že zeslábne světlo v autě je tím, že notebook odebírá hodně proudu z akumulátoru. Je to nabiječka přímo do auta nebo je to obyčejná nabiječka připojená do konvertoru napětí z 12V na 230V? Sám jsem zvědav na řešení.

 


0x

Máte už slabou, nebo špatnou baterku v autě. Při nastartovaném vozidle by Vám tohle nemělo dělat.

 

toshibman*

Bohužel to dělá i po nastartování. Ještě chci vyzkoušet jinou baterii. Jedná se přímo o auto nabíječku DC/DC converter 12-13.8V -> 19V. Aku notebooku je nový, stejně jako notebook. Pokaždé při zkoušení byl nabitý na 70-80%

 

fastcrash*

0x

zkontrolujte tedy baterii a zda vám to dostatečně dobijí. Je možné, že alternátor už nedobijí tolik kolik by měl.

 


0x

DC/DC výstup je napojen přímo do konektoru ntb? Jaké je napětí naprázdno a při zatížení po připojení ntb? O jaký typ DC/DC se jedná? Výrobce? Nebo originál k ntb? Něco takoveho? ges.cz/...


doplněno 28.03.16 21:04:

V jiném autě se stejnou nabíječkou je to v poradku? Pak se podívejte na konektor v autě a přívody, hlavně kostru autozàsuvky...


doplněno 28.03.16 21:08:

Nebo vyzkoušet napojit přímo na baterii problémového auta...pak uvidíme, co dál...

toshibman*

Jedná se o univerzál od firmy Vivanco, ještě mě napadlo zkusit origo adaptér do sítě a k tomu powerinverter 12-> 230v, výsledek byl stejný. Pravděpodobně palubní sít nebude na tuto zátěž stavěna, jelikož v té době tyto vychytávky neexistovaly... Vše zkusím až koncem příštího týdne. Není to moje auto, takže ho nemám u sebe. Jedná se o Ford Fiesta z roku 98 s 1,3L motorem Zetec. Nejspíše se tím vše vysvětluje, ale prostě potřebuji to v tom autě nějak vyřešit. Ikdyby se měla v kufru nabíjet menší aku, ze které by to pak šlo. Pak jsem zkoušel nabíječku v BMW M3 roku 2011 a v mé ST Fiestě 2013. V obou vozech to bylo bez problému. Zatím akorát mohu zjistit kolik si zatížená nabíječka bere ampér.

No jestli vám při tom pohasíná světlo, tak buď bude v háji baterka, ale jestli to dělá i při nastartovaném motoru, tak bych to viděl někde na povolený vodič (velký přechodový odpor).

 

fastcrash*

0x

proměřte napřed aku a alternátor a pak řešte ostatní. Poté zkuste natáhnout kabel přímo od baterie na novou zásuvku. Samozřejmě přes pojistku, popřípadě i vypínač. Pokud jste alespoň trochu zručný, tak to zapojíte tak aby do ní šla štáva po zapnutí zapalování.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]