Nejste přihlášen/a.
Zdravím, mám tady takovou častější otázku. Mám kreditní kartu od GE Money Bank a nemám jí aktivovanou, abych s ní mohl nakupovat na Eshop. Mám internetový bankovnictví kde se má aktivovat. Jak vidíte na obrázku tak je tam Povolit internetové transakce ale napíše mi to prostě chybu, at dám jakékoliv částky v horních políčkách. Nevíte co s tím?
a davate tam ten samy telefon, ktery mate nastaven pro banku? ta karta se podle me aktivuje jinde, a muze to trvat 24h, mam mj. taky GE, neni tam aktivovat o level vys? tzn Karty, nastavit pujde imho az aktivovana
Ono asi nepůjde o aktivaci karty jako takové, ale o povolení internetových plateb viz nemám jí aktivovanou, abych s ní mohl nakupovat na Eshop.
Jak píše kolega @joudic mohlo by to být tím telefonem. Ale taky nemuselo. Nic se tam nepíše, že to musí být ten telefon, který je uveden ve smlouvě. Já si kontaktní telefon můžu v internetovém bankovnictví kdykoliv měnit.
Jinak aktivace karty (pokud je to karta k běžnému účtu, tedy Debetní karta) se opravdu dělá jinde. Návod zde str. 10
Nejjistější bude opravdu ten zákaznický servis nonstop. tel 224 443 636
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.