Nejste přihlášen/a.
Nechtěl jsem to míchat do otázky (informace) poradte.cz/..., takže info sólo, kdyby to někoho zajímalo a někomu to třeba může pomoci...
Je to 3 dny, kdy mi na mobil s předplacenkou T-Mobil přišla SMS s nabídkou (možná moje info nebude zcela přesná - SMS přišla pouze na displej, takže není nikde uložena a bohužel si to nepamatuju zcela přesně) , že za nějaký paušál 34,-Kč mohu volat v XXX (opět si to nepamatuju zcela přesně) neomezeně. Přečetl jsem to, vyhodnotil jako nezajímavé a že SMS smažu. Tel. ukázal pouze možnost "OK"a "zpět". Zmačknu "OK"(v domnění, že to znamená jako u jiných SMS, že se zpráva normálně zavře). Okamžitě další SMS (opět jen na displej) podobného rázu. To už sem zpozorněl a že tedy zmáčknu "zpět"(mačkat "OK"se mi nechtělo, protože by to znamenalo potvrzení textu, což sem neměl v úmyslu). Ale na zmáčkutí "zpět"tel. nereagoval. Po chvilce zkoušení ze zprávy vycouvat a pečlivém přečtení, že za zmáčknutí "OK"zase další zpráva na displej s textem (opět pouze přibližně) "Chcete tedy aktivovat balíček XXXX?"a opět pouze možnosti "OK"a "zpět". "Zpět"to opět nešlo, zmáčknutí "OK"znamenalo objednávku!
To už sem se slušně naštval - telefon bez potvrzení objednávky na nic nereagoval. Po chvíli přemýšlení jsem nakonec dospěl k závěru, že jediná cesta bude vypnout telefon a tím to spojení přerušit. Stalo se a povedlo se - po opětovném zapnutí tel. se zpráva (nabídka) už nezobrazila, z kreditu se také nic neodečetlo.
Takže bacha na to - opět další "past"na lidi, co pořádně nečtou a hlavně na důchodce a neznalé, co zprávu berou jen jako informaci a netuše nic zlého ji klidně potvrdí, čímž si objednají. A důkaz o postupu operátora v ruce nikdo mít nebude, protože tím, že zpráva je jen na dispej a po potvrzení zmizí, je pryč.
Člověk si musí své peníze hlídat. I přes blokaci plateb třetím stranám, premium SMS atd. jsem u vodafone zjistil odečtení několika "hlasovacích sms" - volal jsem operátora - prý mi to vrátí v dalším vyúčtování. Jak je to ale možné mi sděleno nebylo.
Můj otec měl jednou předplacenou kartu - během měsíce mu odešlo několik záhadných hlasovacích sms - za 400,- , ale v době, kdy telefon byl nefční. Nikdy v rodině nikdo takové sms neposílá, natož nějaké podporovací pro "hledá se supervůl" apod. - Kdo si nehlídá faktury a nemá výpisy s podrobným rozpisem, ten asi velmi často platí něco málo navíc...
No a matce jednou přišla opakovaná sms ze zahraničních operátorů s textem "děkujeme za podporu blablabla" - odešlo několik stokorun... Jak je to možné, když jsou podobné služby i roaming zakázány?
Připojuji se - POZOR na všechny operátory.
S T-mobile bojuji celkem pravidelně. Jsem u nich snad 15 let a několikrát do roka mi bez ptaní zapínají nevyžádané služby, většinou související s mobilními daty. Neustále mi přepínali data účtovaná Kč/kb na MB/den. Vždy jsem to na infolince nechal přenastavit zpět, ale za pár měsíců znova a znova. Potom přišli androidí telefony a T-mobile začal automaticky aktivovat denní balíček "neomezeného internetu 25MB" . Nastavil jsem si pracně telefon tak, abych opět vystačil s pár kb/den a u operátora nastavil účtování Kč/kb. Přesto každých pár měsíců jsem tam musel volat, baliček rušit a potvrdit, že mi vyhovuje Kč/kb. "Dobře, já vám tu automatickou aktivaci balíčku tedy vypínám. " A za pár dní mi to zase zapli a znova a znova a znova. Už jsem z nich byl na mtrvici. "Před měsícem jste mi ten baliček deaktivovala, proč mi ho zase zapínáte?" Operátorka dělá blbou "No dobře, tak když chcete, tak já vám ho zakážu." Já: "Ale vždyt to už je poněkolikáté! Proč?" A za pár týdnů znova. Nakonec jsem to vzdal a sobě manželce i dětem u tohoto operátora mobilní data zakázal s tím, že mám od nich definitivně pokoj. Ha, ani náhodou. Před pár měsíci se najednou nemohu nikam dovolat - záporný kredit. Kouknu do samoobsluhy a vidím mobilní data zapnuta! Prozíravě kontroluji i účty manželky a dětí a i u nich data zapnuta. Volám operátorce "No, víte, my přecházíme na nový systém, tak se to děje, my o tom víme.." Pokoušel jsem se to rodině povypínat, ovšem systém byl natolik "nový", že to při pokusu o vypnutí hlásilo chybu. 14 dní trvalo, než se to vyřešilo. Současně aktivovali i další mnou zakázané služby, jako drahé sms a platby, ale naopak zakázali námi využívané služby zjištování polohy.
Tím, že se nenechám, tak jsem od nich ty peníze za nevyužádané služby snad vždy dostal zpět. Ale od lidí, co tomu nerozumí a nechají to být, od těch už mají doma slušný balík.
Nyní už je tak 2 měsíce podezřelý klid, tak jsem v očekávání, co si zase vymyslí..
Jedním z důvodů proč u nich s rodinou zůstávám je služba "sponzor" a "kde je ".
Ani 4. operátor nic nezmění. Jestliže sviňárny dělají tři operátoři, proč by je neměl dělat čtvrtý?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.