Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
prosím,potřebovala bych poradit s nastavením aplikace MŮJ STAV od Čspořitelny do mobilu Samsung Galaxy.Půl roku fungovala normálně,pak došlo k aktualizaci a od té doby se mi nedaří přihlásit.Stále to chce registraci a po ní to hlásí,že se registrace nezdařila.Klientské číslo i heslo jsou v pořádku-ověřeno.Aplikaci jsem již několikrát vymazala a znovu nahrála a je to bez odezvy,v bance si s tím taky neví rady.Nemá někdo stejnou zkušenost?Děkuji
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.