Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nereagující aplikace v mobilu

Od: ramses* odpovědí: 1 změna:

Dobrý den,

prosím,potřebovala bych poradit s nastavením aplikace MŮJ STAV od Čspořitelny do mobilu Samsung Galaxy.Půl roku fungovala normálně,pak došlo k aktualizaci a od té doby se mi nedaří přihlásit.Stále to chce registraci a po ní to hlásí,že se registrace nezdařila.Klientské číslo i heslo jsou v pořádku-ověřeno.Aplikaci jsem již několikrát vymazala a znovu nahrála a je to bez odezvy,v bance si s tím taky neví rady.Nemá někdo stejnou zkušenost?Děkuji

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


2x

Skúste poslat správu s problémom na vyvojára čo je uvedený pri aplikácii na google play.:csas@csas.cz.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]