Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám problém se signálem. Poslední dobou celkem často. Nevím kde je chyba, jestli v telefonu nebo v operátorovi nebo spíše na sim kartě. Mám telefon Samsung Galaxy S3, něco málo přes rok a půl starý. S telefonem samotným problémy nejsou, jen asi jako u většiny smartphonů s androidem je občas zpomalenej.
Operátora mám T-mobile. Sim karta je stará asi 10 let. Z toho ten poslední rok a půl je oříznutá z té původní velikosti do menší, aby mi pasovala do toho Samsungu. Poslední dobou...vlastně už tak půl roku zpět, se mi stává, že na některých místech, kde ostatní většinou mají signál, ho já nemám a nemůžu se nikomu dovolat a nikdo mě. Na některých místech, a to je zajímavé, nešel signál i kamarádovi, který má také T-Mobile a ten samý telefon. Že by nějaká spojitost mezi tímto modelem telefonu a operátorem? Také se mi už za tu dobu co to takhle blbne, asi 3krát stalo, že se mi signál zničeho nic ztratil na několik hodin. Přitom nežiju na žádné vesnici, kde by bylo špatné pokrytí, ale ve větším městě. Vypnutí, restartování, vyjmutí a opětovné zandání simky nepomohlo. Musela jsem čekat několik hodin, než neběhne signál...
Také se mi stalo, že mi pár lidí řeklo, proč jsem jim minule neodepsala na zprávu. Mě žádná nedošla, ale jim se doručenka zobrazila... Nebo já někomu napíšu, zpráva se mi zobrazí jako odeslaná, ale dotyčnému prý nepřijde...
Včera jsem jela na chatu. Cesta trvala asi 3 hodiny. Za tu dobu jsem skoro pořád byla mimo signál, pouze v Sedlčanech a v Bystřici naskočil...Jinak ve vesnici na chatě, kde jsem nikdy se signálem od T-mobilu neměla problém, se za celý den signál neobjevil. Tak nevím co s tím :/ Měl jste někdo podobný problém? Co myslíte, že je lepší? Zajít s telefonem do servisu nebo spíš jít na pobočku T-mobilu? Nemůže to být tím, že je sim karta už tak "stará"? Ale já nechci nové číslo
Poslední měsíc s mým Samsungem je to přesně stejný... na stole mám telefon, 5 z 5ti čárek signálu - někdo zavolá, minutku mluvíme a najednou to spadne...
Jednou za čas se mi na stejném místě jen tak signál ztratí - úplně.
Operátora mám vodafone.
Simkartu vám může operátor vyměnit zdarma - číslo zůstane stejné... ale myslím, že problém bude v telefonu - už se dívám po jiném ...
doplněno 02.05.15 20:52:jestli to nebude nějaká záludnost od SG - abysme kupovali nové telefony - takové firmwarové kurvítko
doplněno 02.05.15 21:33:prý paranoidní ... tady je to přesně ... asi to hodím ještě jako odkaz do kurvítek a vtípků
Pokud chcete novou kartu,zajděte si do prodejny svého operátora, tu starou Vám deaktivuje a aktivuje novou. otázka cca 5 minut.Číslo Vám zůstane.
Zajdu tam, si ji nechat vyměnit. Jen mám obavy, zda to pomůže, když čtu ty ostatní příspěvky.. Bratr má Samsung Galaxy S3 mini a také sim kartu od T-mobilu a také mu to už občas začíná blbnout :/, i když zatím ne tak extrémně, jako mě. Přemýšlela jsem nad změnou operátora, přejít k O2, ale těžko říct, zda by to k něčemu bylo :/
to můžete zkusit - simka s kreditem cca. 50,-kč je běžně v každém obchodu...
doplněno 02.05.15 21:33:
Já mám novou kartu od T-mobilu a dělá mi to taky. Tchýně volala a že mám vypnuté, tel. jsem měl zapnutý a SMS o ztraceném volání mi přišla po dvou dnech
doplněno 02.05.15 20:51:btw: mám také SG3
jmlc, přestaňte být paranoidní, takových lidí je tu na foru i bez toho dost
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.