Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
chtěl bych se vás zeptat na vaše zkušenosti s rozšířenou zárukou třeba happycare nebo záruka plus atd., které poskytují prodejny jako pojistky na neštastné náhody typu polití, krádež či rozbití.
Uznali vám je? Mě se zdá, že mají ve svých podmínkách téměř vše, aby se z toho mohli vykroutit..
Díky
Reknu to takhle. V podminkach . ktere dostanete na obchode chybi jedna zakladni informace a tou je , ze na to ma pojistovna 3mesice ! Za dalsi ac tam je , ze bude provadet servis autorizovany tak tomu tak opradu neni ! Firma je tytu pat a Mat a ma nasmlouvane opravare . Chvastaji se autorizovanym servisem a firma poptava dily , protoze zadne nema ! Kdyz si budete stezovat tak vas vyfakuji s tim,ze maji 3 mesice na likvidaci pojistne udalosti . Takze pozor neni to prodlouzena zaruka . Za dalsi firma ma na svych strankach , ze nemusi pouzit pri oprave originalni dily , ale takzvane OEM coz je druhovyroba ! Obrazek si udelate kdyz zacnete uhanet co je s opravou a servis Vam rekne , ze poptava dily ctrnact dni a jeste mu nikdo neodpovedel . Prijde jim to normalni ! Muzete si pry stezovat na pojistovne , ale opet narazite, protoze ta se jich zastane . Tot zkusenost za 3.200 ,- pojisteni na pet let !
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.