Nejste přihlášen/a.
"...sem to odeslal jen na nespravneho operatora a ne nespravne cislo..."
To je přece nesmysl! Každý operátor má "svoje" čísla a ta jsou skutečně unikátní. Jestliže jste to poslal na správné číslo a nevrátilo se Vám to jako nedoručitelné, nutně jste to musel poslat i na správného operátora. Jiná možnost není.
Je pravda, že každý operátor má "svoje" čísla - ale i své účty. Při tomto dobití přišly peníze na účet jiného operátora - a ten je neměl kam přiřadit, jelikož číslo "dobíječe" je u jiného operátora. Obrátil bych se na operátora, kterému peníze přišly - protože mu tam musí "přebývat", a zkusil se domluvit jak to vyřešit, přeposlat. Zadáním operátora při dobíjení vlastně určujete, kterému z nich peníze přijdou na účet - a pokud u něj uvedené číslo není, nemůže dobití potvrdit - a skutečnému operátorovi zase na účet nepřišlo nic, tak nemůže také dobití potvrdit.
To, kam jste je omylem poslal, by měl podle zákona příjemce vrátit - už byly případy, že někdo omylem poslal peníze na jiný účet, a příjemce pak trestali, že peníze nevrátil. Vy se ovšem musíte zajímat sám - protože kdo peníze obdržel, vás nezná a nemá je sám kam vrátit, takže se o ně musíte hlásit sám, ale na vrácení máte nárok - právo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.