Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
Jak byste chtěli rozpoznat elektronický obvody, který jsou nefunkční z důvodu vystavení mikrovlnnému záření? Napadají mne max. nefunkční polovodiče (průraz, přerušení atd.).Jedná se mi o to, že mám i nternetovej obchod s mobilama a poslední dobou se mi stává, že mi chodí mobily s rozbitým displejem, ale zároveň nefunkční základní deskou. Vzhledem k vysokému nárůstu těchto případů je téměř jistota, že reklamující se snaží vynutit si záruku i když mobil poškodili svou vlastní vinou a spoléhají na to, že pokud mobil nejde zapnout, nezjistíme poškození displeje, které nejde bez zapnutí přístroje poznat.
Jějakej nápad?
A jak si to představujete, to jako že ho dají do mikrovlnky? Když rozbiju displej, tak je mi reklamace uznaná? Jaké máte reklamační podmínky, v souladu se zákonem? Tam hledejte odpověď.
To jste mne špatně pochopil. Naopak, když je poškozený displej telefonu v příčinné souvislosti například pádu na zem, záruka zaniká, jelikož byla závada způsobena uživatelem. Naopak nefunkční základní deska (MB) mobilu je důvodem k reklamaci a jejímu uznání. A toho právě někteří lidé zneužívají. Dají mobil, kterému předtím poškodili displej do mikrovlnky, tím způsobí nefunkčnost MB a protože závada displeje bývá patrná většinou až po zapnutí zařízení, doufají, že pokud nepůjde mobil zapnout, bude záruka uznána jako závada základní desky a displejem se již nikdo nebude zabývat.
JJ, pozná, ale neví jakým způsobem byla poškozena MB, a proto nevíme, zda podat na onoho uživatele trestní oznámení, či nikoliv. Z tohoto důvodu je zapotřebí mít jednoznačný důkaz, že byl mobil vystaven MV záření. A zákazník se tak dopustil trestného činu podvodu. Vím, že bych se na to mohl vykašlat, zákazníkovi sdělit, že je poškozen displej, a že reklamace se tím pádem zamítá. Ale tady jde o princip. Dát lapkovi přes prsty...
To si snad děláte p.del? Trestné oznámení? Prověřte si spíš dodavatele těch mobilů. Pokud se někdy začaly množit reklamace mobilů byla chyba u dodavatele, vlhkost - při skladování a dopravě.
Ne nadarmo říkam, že záruka je nanic, stejně jsou jen problémy s uznáním. Zaruku bych zrušil a zboží by mohlo být levnější. Kdo má strach z toho, že se mu všechno co si koupí musí zákonitě rozbít, at má možnost si záruku přikoupit.
doplněno 08.11.14 10:18:Solidní firmy neřeší zdali je reklamace oprávněná nebo ne pokud nejsou jasné a viditelné známky poškození uživatelem. Nebo vy snad reklamace řešíte na své náklady?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.