Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
chtěla bych poprosit o radu zkušenější. Byla jsem reklamovat telefon s těmito vadami:
1) telefon se samovolně restartuje/najede hned do hlavního menu - hlavně při zapnutí a připojení k wifi při aktivním internetu
2) špatně reagující dotykový displej - při příchozím hovoru nelze přejet po liště signalující hovor.
3) občas reaguje špatně boční talčítko vyp./zap., musí se mačkat opakovaně
4) dále i při plném signálu často nelze vytočit tel. číslo nebo poslat sms a tel. bývá velmi často nedostupný... přitom je signál plný..musí se restartovat
5) dále často při hovoru druhá strana skoro neslyší, špatný zvuk
Po 14 dnech jsem si šla vyzvednout telefon do prordejny, kde mi napsali do servisního listu, že byl proveden komletní test a analýza přístroje, kde byla zjištěna pouze vada restartování přístroje. Ostatní vady se neprojevily (dotykové ovládání, volání, audio a zap. tlačítko). Z tohoto důvodu byla provedena oprava zařízení výměnou vadného dílu swap produktu. SW je v souladu s parametry výrobce. přístroj byl po provedené opravě řádně otestován.
Použité náhradní díly vč. vyúčtování - systémová deska.
Reklamaci jsem nepřijala z důvodu, že cituji:
zákazník trvá na tom, že uvedené výše uvedené závady (kromě bodu 1) stále v přístroji i po opravě přetrvávají Výměna systémové desky na níže uvedené závady neměla vliv a vady dle vyjádření zákazníka stále přetrvávají.
Četla jsem hodně diskusí na téma britex, ale dle mého názoru výměna systémové desky je na tolik závažná oprava, že by při této opravě - telefon se samovolně restartuje/najede hned do hlavního menu - hlavně při zapnutí a připojení k wifi při aktivním internetu - stačilo přehrát software, a né měnit systémovou (základovou desku), IMEI na protokolu zůstalo stejné jako původní. je možné se chtěl britex vyhnout odstoupení od smlouvy?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, jste první reklamující, kterému údajně něco opravovali. To "údajně" znamená pochybnost, protože by asi mělo být i jiné IMEI a jsem přesvědčen, že nic neměnili a zůstala tam i stará deska. Většinou to shodí na zacházení s přístrojem v rozporu s provozními podmínkami - shodí to na vniknutí vlhkosti a oxidaci spojů. Nevím jak ho máte dlouho, ale zkuste trvat nadále na výměně přístroje, odstupte od kupní smlouvy a požadujte od prodejce vrácení peněz. Pokud ho převezmete, tak se v telefonu náhle ze dne na den objeví oxidace a to to se pak budete muset soudit s dost nejistým výsledkem.
Dobrý den, děkuji za Vaší odpověď, bohužel jsem IMEI nekontrolovala, ale ve všech dokumentech, které jsem obdržela bylo stejné (původní), ale s výměnou systémovy desky, počítám že by bylo mělo být i nové IMEI, za měsíc si půjdu telefon opět "zkontrolovat", tak se chci podívat zda-li je jiné, pokud by nebylo dalo by se jednat o podvod? Změna IMEI by se měla projevit i na jejich stránkách, kde je možné opravy sledovat, jelikož už by se pod původním nemělo zobrazit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.