Nejste přihlášen/a.
Při registraci na vodafonepark na chytrém telefonu jsem udělal v emailu chybu a teď už mi posílat SMS přes Oskárek SMS nejde. Vždycky to napíše že je chybný email. Změnit email nejde a i když jsem se přes PC zdárně zaregistroval, tak se to nezměnilo. Co s tím?
Asi nejrychlejší bude bude zítra zajít do prodejny operátora a tam to vyřešit. Druhá možnost je přes e-mailovou podporu Vodafone si nechat zrušit registraci (vysvětlit důvod) a znovu se zaregistrovat - korektně.
Řešit problém oskárka u Vodafone, tos mě rozesmál
Dobrý den , obcházím vaše krvavé ceny tím ,že posílám esemesky za 16 halířů přes internet a ono mi to sakra nechce fungovat Tak nějak bys si to přestavoval? Už je vidím, jak ti s tím všichni honem pomáhaj.
Změnit E.mail v nastavení oskárka můžeš klidně stokrát za den, jen nesmíš před odkliknutím zpátky dole potvrit Uložit
Jestli ti to nejde, tak nenastavuješ vlastnosti odesílání vodafone ale nastavení odesílacího mailu, což není u Oskárka jedno a to samé.
doplněno 07.04.14 14:25:Nesmíš zapmenout dole potvrdit, jedno slovo a změní celý smysl příspěvku. Pardon.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.