Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer,
koupila jsem nový telefon (SonyXperiaL) telefon normálně funguje, ale dnes jsem telefon zapla a po vložení pinu mi to píše, že sim karta je zablokovaná a je možné ten tísňové volnání. Sim karta zablokovaná není normálně v jiným telefonu je vše v pořádku a na infolince mi řekli to samé, že je sim v pořádku a že chyba je nejspíš v telefonu. Není možné, že jsem přímo v telefonu na něco zmáčkla, nebo je telefon rozbitý.
Děkuji
Může být jen špatně vložena,zkuste vytáhnout,případně lehce očistit kontaktní místa,znovu vložit,zkontrolovat,zda sedí pevně,zda je správně přitlačena.
doplněno 22.02.14 21:30:Funguje ten telefon s jinou SIMkou?
doplněno 22.02.14 22:02:Zkuste zítra do telefonu dát jinou SIMku a uvidíte,zda naskočí.
Až poté by nastal čas buď na reklamaci nebo tvrdý reset pro obnovu továrních nastavení.
Ale spíš myslím,že hard reset nebude potřeba,že problém bude mechanického rázu.
Zkuste hardreset, jinak reklamace. Pokud neumíte english, zkusím to laicky přeložit...
The second method is known as hard reset. Close all your applications and switch off your phone. Simultaneously press volume button and power button for 10 seconds. Your phone will vibrate and an android logo will appear which is followed by a list of items. From the list of Recovery, Sim-Lock, Clear Storage etc. select "Clear Storage”. You have to use volume buttons to choose actions and power button to confirm your action. Once you confirm your action, resetting process will start and after few minutes the phone will restart with factory settings.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.