Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
jse už vzteklá jako pes! nemůžu se dostt do samoobsluhy od Vodafone a tak jsem šla dokamenýho obchodu a tam mi to údajně ten frajer za počítčem spravil a příjdu dom opět se tam nemůžu dostat.Hlásí mi to špatné číslo nebo heslo, to je blbost a tak volám, na vodafone a tam prostě neexistuje možnost přímo mluvtit s operátorempřímo a přitom to dřív šlo normálně.
Co se to teda děje?
Napište si to heslo v nějakém textovém editoru, třeba zjistíte že ho nepíšete správně.
Mobilem se lze na operátora dovolat. Musí se to zkušet, na některé volbě podle nápovědy je živý člověk.
Žádná číselná volba mě nespojí přímo s operátorem, dřív to šlo a posledních pár dní nikoliv. heslo mám správně, používám číselnou kombinaci už dva roky.
Však si zkustě sáám zavolat natu bezplatnou linku apa mi laskavě řeknete, pod jakým volitelným číslem je fyzická osoba.800 770 077
a co *77 nebo *608?
doplněno 24.11.13 17:37:Mě to funguje. Dám *77 a ozve se: Dobrý den, vítáme vás u Vodafonu...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.