Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
hledám tady radu někoho, kdo již podobnou věcí prošel a ví jak ji nejlépe, samozřejmě ke svému prospěchu, vyřešit. Mám mobil koupený v O2 (Samsung galaxy ace s5830). Mobil měl nespočet věcí, které jsem reklamovala (od nemožnosti zapnout wifi - vyhledání, až po pomalost, zasekávání, vypínání... atd atd), ale hlavní byla ta, že mobil nevydržel ani 5 hodin (, i když jsem mobil skoro nepoužívala a vypínala si data). Mobil jsem teď reklamovala potřetí, o2 to posílá do Britexu, vždy byla reklamace uznaná a samozřejmě teď, když mají vrátit peníze, tak nenašli závadu.
1. reklamace - výměna baterie a USB konektoru (to samozřejmě nic nevyřešilo)
2. reklamace - výmena baterie a USB.
Mobil se po cca hodině zase zaseknul, na dobrých 10 minut a pořád problikával (jedna z vad, které jsem také uváděla). Plus do usb nešla lehce zandavat nabíječka, viklala se / nedoléhala, takže poškození nebo nesprávné zamontování i toho usb konektoru. K tomu se objevila další věc, když mi měl zvonit budík nebo mi někdo volal, tak se z mobilu neozvalo nic, pouze se dal slyšet velmi slabý tón (po přiložení ucha k telefonu) přirovnatelný ke zvuku, když vám někdo zvedne telefon, takové tlumivé pípnutí. To (reproduktor) se dalo zprovoznit tím, že jsem uskutečnila hovor, např. jsem zavolala na o2 linku, zavěsila a šlo to zase v pohodě, ale ráno mi budík zase nezvonil, šlo jen o chvilkově vyřešení věci. Takže ke všem vadám přispěly tyto další.
Takže, jak vás všechny napadá, do o2 jsem šla znovu, vše jsem tam sdělila, zaměstnanec o2 mi ještě říkal, jak na tom vydělám (to jsem docela koukala, že to vůbec řekl), že si pak vyberu nový mobil atd. a že to 100% uznají, no samozřejmě dnes mi přišla sms o vyřízení reklamace a nějaká baba, když jsem tam psala mail, mi sdělila, že se prý vady v servisu neprojevily.
Tak co teď? Nějaké rady? Jde mi teď o čas, záruka mi vyprší zhruba za 14 dní, možná déle, když se záruka prodlužuje o dobu, kterou mobil strávil v servisu. Má cenu jim nějak hrozit (o2 nebo Britexu) a posílat ČOI apod. nebo žádat soudního znalce o posouzení? Nebo to zkusit jinou cestou - psát dopis a volat a dožadovat se výměny? Nějaké tipy, postupy, rady?
Reklamujte znovu. Sepište všechny závady, soupis přiložte k mobilu, na kopii si nechte potvrdit převzetí. Nezapomeňte napsat, že poslední reklamace (uvést i datum, do-do kdy byl mobil v servisu).
Pokud se "v servisu závada opět neprojeví", předveďte ji na prodejně přebírajícímu. Mobil nepřebírejte a trvejte na vyřízení reklamace - servis měl zkoušet déle. Klidně jim pohriozte ČOIkou.
Všechno sepište, abyste měla písemný podklad.
Jinak záruka se opravdu prodlužuje o dobu/y, po kterou/é byl mobil v servisu. Takže na vyřízení ještě chvíli máte.
Mě tohle dělá Motorola a její servis - posílala jsem telefon na reklamaci a "náhodou" se reklamace neprojevila (nj. když jde jen o to přehrát software, tak je to ani nic nestijí). Normálně ukažte závady sepište, ukažte pracovníkovi v O2, bohužel se občas v takových případech stává, že věc napotvoru funguje, pokud se chyba neprojevuje vždy.
Se vší úctou.
popsala jste toho hodně, ale pořád nevím co chcete nebo lépe jakou závadu chcete nyní reklamovat.
Z vašeho popisu to není patrné
možná to nechápe ani reklamační oddělení.
Zkuste jednou nebo dvěma větami popsat současnou závadu.
Chapou to moc dobre, jen s tim nikdy nic neudelali a neudelaji. Takze, jak pisu vyse - mobil nevydrzi, resp. baterka, ani 5 hodin, i pres minimalni vyuzivani. Stale se jedna o tu samou zavadu (+ kupu dalsich pridruzenych), ted jsem to tam dala potreti (s odstoupenim od smlouvy a vymenou za jiny mobil), s tim, ze se u nich zavada neprojevila, coz je blbost. doufam, ze ted uz je to srozumitelnejsi.
O2 nevyhrožuj, ti za nic nemůžou, #Britex je svými "opravami" známý... Souhlasím s postupem od @ivzez, jen ještě doporučuji před odesláním mobil pozorně prohlédnout, jestli tam nejdou ještě nějaké další závady, způsobené Britexem.
Britex jsou svi*e, nekde myslim i tady jsem popisoval jak neuznali opravu protoze uvnitr mobiilu byla "prohla zakladni deska" nasledkem toho ze byl smartophone v papse, sedlo se na nej, on se prohnul a pote se zase narovnal ale deska zustala prohnuta ale mobil se zazracne bez jedineho poskozeni vratil do puvodni polohy :D
Znalec rekl ze to je kravina co pisi ale at s tim k soudu nejdu ze si nechaji udelat posudek jiny a pak soud treti a nakonec to muze stat desitky tisic a vysledek nejisty.
Takze tak.
Milá paní, firma BRITEX Kladno je nějaká velice podivná a každá lumpárna jí zatím prochází. Před 4 roky jsem si koupila u Vodafonu mob.telefon, opakovaně byl v BRITEXu na záruční opravě, také - když mi měli za něho vracet peníze, tak se jim tam už opakovaně závada "neobjevila" . Vždycky se "objevila", sotva jsem telefon v obchodě převzala nazpátek. Záruční oprava takto prošla, telefon dělal stále totéž. Vnučka přijela, vzala si ho a nechala opravit kdesi jinde, už tedy po záruce. Mám ještě jeden mob. telefon, který jsem si musela koupit, když byl tento pořád v BRITEXu v opravách, které nedělali, protože se vada u nich "neprojevila". Tento druhý telefon, od T-mobilu, takový levný, je celé roky v pořádku., Ten, co byl opakovaně v Britexu, a pak opraven díky vnučce jinde, se brzy stejně pokazil zas. Po předchozí tel. domluvě ,jsem tento hrozný telefon poslala na opravu do BRITEXU znovu, zas samozřejmě na vlastní náklady, a věřila jsem , že za peníze mi ho uřčitě do pořádku jistě dají, když jsou tak perfektní odborníci, jak o sobě na internetu píší .A jak jim někdo křivdí! Čekala jsem asi měsíc, když mi ho služba v balíčku přivezla a já štastná, že už konečně budu mít klid, že je telefon kon ečně takovými odborníky daný do pořádku. zaplatila 411 Kč. Jaké překvapení, když tam byl přesně tak, jak jsem jim ho poslala - se stále stejnou vadou a nebylo opraveno VŮBEC NIC! Dodnes si s nimi,dopisuji, je to přes rok, za co si vzali ty peníze, které jim služba PPL prokazatelně předala, mi dodnes nejsou schopni napsat. Sprostě tvrdí, že žádné peníze si nevzali, už mi na emaily ani vůbec neodpovídají .Jsou už tak mazaní, že vědí, že ČOI na takové" prkotiny" kašle, že každého odkážou na občanský soud a že kdo z poctivých peněz by měl dneska na to se soudit, navíc při stavu našeho soudnictví...Čekají, až vyprší lhůta 2 roků, a pak to bude promlčené. Dopisovala jsem si, zatím marně, s váženým panem customedem Strakou, ženskou Radkou Hrdinovou, jejíž arogance nezná mezí. Ani číst neumějí, připadá mi to, že se bavím s debily - já o voze, oni o koze... Zřejmě jim to vynáší / místo poctivé práce/.
Není možné, aby této firmě stále všecky lumpárny procházely a divím se, že její majitelka, jakási Češka provdaná a žijící v zahraničí, byla oceněná jako podnikatelka, což jsem našla na internetu. No, za ODS bylo těch hnojáren na každém kroku, vím, že na ten slavný BRITEX taky dojde a udělám pro to všecko. Dokud mi nevrátí peníze, dacani i se svojí zahraniční milostpaní, pokoj mít ode mne mít nebudou, at je to promlčené nebo ne. Bylo by třeba, aby se lidi víc ozývali a nebáli se, i když je umění se na internetu dopátrat, kudy na ně...V. Schneiderová, Zábřeh
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.