Nejste přihlášen/a.
Prosim o radu ohledne zarucne opravy mobilniho telefonu.4 mesice bez problemu a pak problem s nabijenim baterie.Mikro usb nabijecka zasunuta,ale baterie se nabiji pouze v urcite poloze konektoru nabijecky.Byly vyzkouseny 4 nabijecky,ktere v jinych mobilech funguji bez problemu,vsechny se chovaly stejne-aby se baterie nabijela tak se musel nadzvednout konektor nabijecky.Pres spolecnost Vodafone-prodejce meho mobilu-byl pristroj odeslan na reklamaci,ale po dvou tydnech se vratil zpet s vysledkem-cituji-Neopravnena reklamace-uvedena zavada se pri testovani neprojevila.Jak mam postupovat dal?To v servisu nevidi ze se mobil nenabiji?Kdyz to dela nekolik nabijecek a navic to vidi i prodejce,jak je mozne ze to nevidi autorizovany servis?!Poradte.Co dal?Dalsi reklamace?
doplněno 20.07.13 20:43:soudni znalec?
"Další reklamace" u prodejce se - pravděpodobně, dostane do stejného servisu, tedy výsledek bude týž. Takže jiné možnosti:
1. navštívit servis osobně a osobně technikovi závadu předvést - drahé (na čas a zřejmě i vzdálenost) a pokud nejde o originální nabíječky (doporučené výrobcem), ani tak nemusí být ´předvedení´ úspěšné
2. "soudní znalec" - soudní posudek o vadě výrobku by mohl pomoci při jednání se servisem (a i u případného soudu), ale náklady na toto prokazování neseš ty (dokud - a pokud - ti je soud nepřizná k náhradě)
3. medializace případu - je to dost zajímavé na reportáž aspoň pro TV Nova?
4. nastavovat konektor do přesné polohy - otrava
5. rozebrat mobil a konektor si ´přihnout´ sám - ztráta záruky
Já bych asi volil 4. a pak, poté, co by mobil nenabíjel v jakékoli poloze konektoru, buďto 5. a nebo opětovnou reklamaci.
Uz jsem poslal firme Britex email a to ne zrovna pratelsky.Mam pocit,ze ten mobil tam sice fyzicky byl,ale nikdo na nej ani nesahl-a to je temer vybita baterie,takze by ten servisak musel sahnout po nabijecce tak ci tak a hned by videl ze nenabiji.
Na Britex tě odkázal prodejce? - pak zkus jiný servis - samsung.com/... , případně zkus 800 726 786 - HelpLajna Samsungu...
Prvních 6 měsíců
Proč je vlastně výhodné, že se zboží poškodilo v prvních 6 měsících? Odpověď dává § 616 občanského zákoníku: Pokud se vada objeví v prvních 6 měsících ode dne nákupu, má se za to, že existovala již v době převzetí věci, a to za předpokladu, že to neodporuje povaze věci nebo se neprokáže opak.
Proto vy nemusíte dokazovat prodavači, že jste škodu nezpůsobili svým nevhodným zacházením, ale prodavač musí dokázat vám, že jste s věcí zacházeli jinak než podle návodu. Pokud vám to nedokáže (většinou nemá jak, i kdyby jste s věcí skutečně nakládali jinak, než je vhodné), reklamaci vám musí uznat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.