Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Televize LG

Od: marryvor odpovědí: 3 změna:

Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou o pomoc v záležitosti reklamace televize LG. Jedná se o televizor typu LG 37LS570S LED. Televizor byl zakoupený dne 5.1.2013 v obchodě prodejny EURONICS Tábor. Byl používán pouhé 4 měsíce. Při sledování tv se přes obrazovku zobrazil pruh po levé straně od shora dolů - bílá čára, po chvíli z leva do prava pruh a zmizel obraz.
Televizor jsme automaticky přivezli v kompletním originál obalu, s potvrzeným záručním listem na prodejnu. Sdělili jsme prodavači závadu, a chtěli jsme aby nám vzali televizi na opravu v záruce. Bylo nám sděleno, že tyto závady se na reklamaci neberou. Ptal se, kdy jsme ji kupovali, jak dlouho ji máme, a sdělil nám co bysme chtěli, že ji již máme 4 měsíce. Tak jsme s televizorem odjeli domů.
Za 2 dny jsme jeli tv reklamovat znovu, na prodejně byli jiní prodavači, ti nám televizor na reklamaci vzali, vystavěli nám reklamační protokol a sdělili nám, že do 30 dnů přijde vyjádření ze servisu firmy LG. za 3 dny nám z prodejny volali, že tv máme u nich na prodejně, že si jí máme vyzvednout, tak jsme se ptali, jestli tv je opravená. Bylo nám sděleno, že tv má mechanickou vadu, tudíž nám tv neopravili a poslali nám tv zpátky na prodejnu. Prosíme Vás, jak máme teď postupovat, zda nemáme nějakou šanci k opravě, když máme tv pouhé 4 měsíce. Jsme bezradní, nevíme na koho se máme obrátit, poněvadž v prodejně jsou prodavači neochotní. Když jsme tv kupovali, byl to poslední kus na prodejně, byl vystavený. Ten den jsme kupovali i DVD přehnávač. Prodavač okolo nás běhal, a ikdyž jsme přišli na reklamaci, nechtěli si nás ani všimnout. Můžeme se nějak bránit.
Děkujeme za Váš názor na naši věc.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mowla*

0x

1. znovu zajeďte do prodejny i s TV a bavte se s vedoucím (zástupcem vedoucího), s nějakým čičmundou prodavačem ne, vezměte si na jednání svědka (případně si průběh - po upozornění protistrany, nahrejte)
2. pokud neuspějete, oslovte ČOI ( coi.cz/... ) Sdružení ochrany spotřebitelů ( dtest.cz/... ), ´centrálu´ LG ( lg.com/... ), ´centrálu´ Euronicsu ( euronics.cz/... )
3. oslovte místně příslušný Živnostenský úřad a Finanční úřad
4. možná budete muset celou věc dovést až k soudu - takže veškerou komunikaci veďte písemně a uschovávejte si kopie, v ideálním případě s potvrzením o převzetí adresátem
Ale pozor - celý ten případ se mi zdá naprosto neuvěřitelný *), takže vřele doporučuju vše sepsat pravdivě, bez zbytečných emocí a pokud na poškození TV máte nějaký podíl a nebo jste kupovali TV s nějakou vadou či jiným omezením záruky, na celou reklamaci zapomeňte..
*) upřímně - já zažít vámi popisované, na místě mne sklátí infarkt s mrtvicí a po bezprostředně následující reinkarnaci bych řval tak, že bych výše zmíněné organizace už nemusel kontaktovat písemně

 

petr123*

0x

Co znamená mechanická závada? Je to něco co jste mohli někde ulomit nebo to třeba samo vlivem tepla prasklo? Jestli jste to ulomili vy tak to samozřejmě reklamovat nejde, ale pokud to nemá nic společného s reklamovanou závadou tak musí reklamaci vzít.

 

olaf71*

0x

proč s tím jezdíte do prodejny. zavolejte si opraváře,který provádí záruční opravy televitorů zn LG. přijede,opraví možná i na místě, podepíšete protokol a to vše zdarma. pokud je tam něco mechanicky požkozeného, tak to nebude na záruku. nemusíte se bavit na prodejně s nějakým niemandem, který neví nic. rada pro příště. nekupujte poslední kousek a vystavený už vůbec ne. hraje tam na prodejně půl roku skoro nonstop.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]