Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
obracím se na Vás s prosbou o pomoc v záležitosti reklamace televize LG. Jedná se o televizor typu LG 37LS570S LED. Televizor byl zakoupený dne 5.1.2013 v obchodě prodejny EURONICS Tábor. Byl používán pouhé 4 měsíce. Při sledování tv se přes obrazovku zobrazil pruh po levé straně od shora dolů - bílá čára, po chvíli z leva do prava pruh a zmizel obraz.
Televizor jsme automaticky přivezli v kompletním originál obalu, s potvrzeným záručním listem na prodejnu. Sdělili jsme prodavači závadu, a chtěli jsme aby nám vzali televizi na opravu v záruce. Bylo nám sděleno, že tyto závady se na reklamaci neberou. Ptal se, kdy jsme ji kupovali, jak dlouho ji máme, a sdělil nám co bysme chtěli, že ji již máme 4 měsíce. Tak jsme s televizorem odjeli domů.
Za 2 dny jsme jeli tv reklamovat znovu, na prodejně byli jiní prodavači, ti nám televizor na reklamaci vzali, vystavěli nám reklamační protokol a sdělili nám, že do 30 dnů přijde vyjádření ze servisu firmy LG. za 3 dny nám z prodejny volali, že tv máme u nich na prodejně, že si jí máme vyzvednout, tak jsme se ptali, jestli tv je opravená. Bylo nám sděleno, že tv má mechanickou vadu, tudíž nám tv neopravili a poslali nám tv zpátky na prodejnu. Prosíme Vás, jak máme teď postupovat, zda nemáme nějakou šanci k opravě, když máme tv pouhé 4 měsíce. Jsme bezradní, nevíme na koho se máme obrátit, poněvadž v prodejně jsou prodavači neochotní. Když jsme tv kupovali, byl to poslední kus na prodejně, byl vystavený. Ten den jsme kupovali i DVD přehnávač. Prodavač okolo nás běhal, a ikdyž jsme přišli na reklamaci, nechtěli si nás ani všimnout. Můžeme se nějak bránit.
Děkujeme za Váš názor na naši věc.
1. znovu zajeďte do prodejny i s TV a bavte se s vedoucím (zástupcem vedoucího), s nějakým čičmundou prodavačem ne, vezměte si na jednání svědka (případně si průběh - po upozornění protistrany, nahrejte)
2. pokud neuspějete, oslovte ČOI ( coi.cz/... ) Sdružení ochrany spotřebitelů ( dtest.cz/... ), ´centrálu´ LG ( lg.com/... ), ´centrálu´ Euronicsu ( euronics.cz/... )
3. oslovte místně příslušný Živnostenský úřad a Finanční úřad
4. možná budete muset celou věc dovést až k soudu - takže veškerou komunikaci veďte písemně a uschovávejte si kopie, v ideálním případě s potvrzením o převzetí adresátem
Ale pozor - celý ten případ se mi zdá naprosto neuvěřitelný *), takže vřele doporučuju vše sepsat pravdivě, bez zbytečných emocí a pokud na poškození TV máte nějaký podíl a nebo jste kupovali TV s nějakou vadou či jiným omezením záruky, na celou reklamaci zapomeňte..
*) upřímně - já zažít vámi popisované, na místě mne sklátí infarkt s mrtvicí a po bezprostředně následující reinkarnaci bych řval tak, že bych výše zmíněné organizace už nemusel kontaktovat písemně
proč s tím jezdíte do prodejny. zavolejte si opraváře,který provádí záruční opravy televitorů zn LG. přijede,opraví možná i na místě, podepíšete protokol a to vše zdarma. pokud je tam něco mechanicky požkozeného, tak to nebude na záruku. nemusíte se bavit na prodejně s nějakým niemandem, který neví nic. rada pro příště. nekupujte poslední kousek a vystavený už vůbec ne. hraje tam na prodejně půl roku skoro nonstop.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.