Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer.
moc rád bych věděl,jak a jestli se vůbec prodlužuje záruční doba po opravě?Odvezl jsem TV na reklamaci,protože nejde.
V servisu mají navíc jakýsi ,,blud" o tom,že si zákazník má zaplatit diagnostiku TV i v záruční opravě.TV jsem jim proti dokladu nechal,ale zmíněné lejstro nepodepsal.Teď počkám jak ten vergl dopadne.
Dobrý večer. Žádnou diagnostiku bych rozhodně neplatil, to je jejich problém jak na příčinu poruchy příjdou a jak ji opraví. Záruční doba se po opravě neprodlužuje, resp prodlužuje jen o dobu opravy. Pouze pokud dojde k výměně součástky, tak na tu danou součástku se vztahuje záruka nová. Viz Občanský zákoník.
Prodejce nemůže chtít žádné peníze za to, že dáš výrobek na reklamaci. Ani v případě, že ta reklamace bude zamítnuta. Pokud to budou chtít. Tak hezky FUCK OFF a dohaduj se s nimi. Jinak, záruční doba jde prodloužit pouze, když tu TV kupuješ. Využiješ jejich balíček který se dá s TV přikoupit, příp. je dáno pevné pravidlo, dva týdny po koupi.
doplněno 27.03.13 18:38:Pokud dostaneš při pozitivní reklamaci nový výrobek, reklamace se resetuje od data reklamace.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.