Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nová dodavatel elektřiny vs poplatky

Od: ewa* odpovědí: 7 změna:

Podepsala jsem ukvapeně smlouvu s novým dodavatelem elektřiny.Obchodní zástupkyně říkala, že administrariva spojená s převodem bude zdarma. Nyní se cosi dovídám ale o registračním poplatku-známým přišla složenka na zaplacení.Nevíte někdo jak to je? Bude se platit poplatek?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

standam*

1x

s jakym dodavatelem

napr. prechod z EONU na RWE, zde neni zadny poplatek

navic pokud jsi podepsala smlouvu tzv. na ulici tj. nekdo za tebou prisel a ty jsi podepsala

muzes tuto smlouvu zrusit

 


0x

nepíšete kdy? s jakou firmou? Jak se píše výše, v časové lhůte cca 14dnů by mělo jít odstoupit. Změna solidního dovavatele by měla být bezplatná..

ewa*

S firmou Energetické centrum, 27.12. Odstoupit by mělo jít bezplatně do měsíce, jak píšou na svých stránkách, také se tam zmiňují okrajově o registračním poplatku, ale není mi jasné, zda tento poplatek zahrnují do administrativy(která má být bezplatná), nebo ne.

fandaji

Dobrý den, i já jsem ukvapeně uzavřel smlouvu o sdružených dodávkách plynu a elektřiny se společností České Energetické Centrum a.s. a to 4.1.2011. Na smlouvě mám v kolonkách Registrační poplatek plyn a elektřina vyplněnu částku 0 Kč. Hned druhý den jsem doporučeně zaslal dopis s odstoupením od smlouvy, na které mám dle Všeobecných obchodních podmínek (součást smlouvy) nárok a to do 30 ti dnů od data uzavření smlouvy - a to bez sankcí. Vše jsem si ověřil na zákaznické lince společnosti. Nyní čekám co bude dál. Pokud mi přijde vyrozumění, dám vědět. Budu rád i za informace z Vaší strany. S pozdravem Fanda

ewa*

Podepisovat ukvapeně jakékoliv smlouvy s obchodníma zástupcema mezi dveřmi bytu je holá pitomost. Já jsem ji dnes na zákaznickém centru Energetického centra zrušila-poté, co jsem se dozvěděla, že ta úspora bude kolem 30 Kč za rok...registrační poplatek by u mé smlouvy sice nebyl, jenže existuje prý i jiná smlouva, kde by byl a úspora by byla o něco větší, ale o té se obchodní zástupkyně vůbec nezmínila(zřejmě by nezískala tolik podpisů?). Další čas jsem strávila opět na PRE, kde jsem musela nahlásit, že u nich nadále zůstanu,tedy zrušit výpověď. Hezky zabité odpoledne, ale alespoň jsem se dozvěděla, že u PRE mohu mít výhodnější tarif-bonus pro stálé zákazníky a tedy levnější elektřinu, dokonce to vypadá, že ještě výhodnější než to Ener. centrum...

rv*

Je skvělé, že díky konkurenci jsou i tradiční "dinosauři" donuceni k nižší ceně. Nejvíc jako vždy zaplatí zákazník, který zůstává spokojeně u toho svého "tradičního" dodavatele.

Fakt si myslíte, že s nima něco pohne?!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]