Nejste přihlášen/a.
Prosím Vás, nevíte jak zrušit pevnou linku? A jak to dlouho trvá? četla jsem, že k tomu potřebujete nějákej přistroj? Ale my si ho vyměnili za novej moderní a ten původní nemáme...Půjde to vypovědět?
Moc děkuji za rady.
Na všech účtech či webových stánkách je uvedeno číslo Centra péče o zákazníka - 800123456,které je velice elegantní,snadno zapamatovatelné a úplně k ničemu,nebot se na něj nedá dovolat.
Pak existuje další číslo - 800330072,které uvedené není nikde a za ním se skrývá speciální linka,na kterém lze získat informace jak zrušit pevnou linku.
Dopis by měl obsahovat:
- jméno majitele pevné linky
- telefonní číslo pevné linky
- adresu umístění pevné linky
- pro jistotu referenční číslo pevné - je na každém vyúčtování v levém horním rohu
- měl by tam být kontakt na mobilní telefon
- podpis majitele pevné linky nebo úmrtní list
Jo díky, a prosím Vás, jak je to s tím přístrojem? Já ten původní, nemám...To je asi průšvih, že?
doplněno 16.08.10 14:29:A ještě chtěla jsem se zeptat, jak to dlouho trvá? než to číslo odpojí?
Já myslím, že ten starý přístroj po vás nikdo chtít nebude. Když jsme rušili pevnou ( už je to nějaký rok zpátky), tak nám ten přístroj zůstal- takže jsme ho vyhodili. Co by s tím dělali? Stejně by ho také vyhodili. Linku vám zruší bez problémů, stačí se spojit s operátorem a nahlásit zrušení, oni vám potom pošlou nějaké dokumenty k podepsání a je to.... Určitě je tam nějaká výpovědní lhůta- nejspíš měsíc- ale to vám všechno sdělí operátor...
Domluvte se na te lince, ale myslim, ze to asi tak velkej prusvih nebude, pokud to byl neaky stary typ, tak jej chtit ani vratit nebudou, nebo si nekde sezente neaky stary a ten jim vratte
Nebuďte na nervy, přístroj byl starý, tak si nemůžou účtovat, jako za nový. Hádám tak maximílně, 500,- Kč, ale to fakt hádám. PT /stařenka/
Ked som ja rusil pevnu linku tak som zavolal na zakaznicke cislo ,a oznamil som im ze rusim telefon od urciteho datumu.Potom mi kazdy druhy alebo treti den volali ze preco ich rusim,a ponukali rozne ine nove perfektne baliky ale ja som oddolal.Potom som od mojho urceneho datumu zrusenia mal telefon este mesiac k dispozicii.Plati sa u nas mesiac do predu.Dal som si pozor aby som neprevolal svoj limit ,a mal som pokoj s pevnou linkou.Telefon som mal svoj tak o tom neviem nic.Proste po urcenom datume mi zostal telefon hluchy,a nikto pri mne nebol.Takze kludne spite.
Před dvěma lety jsem zrušil pevnou linku u kyslíkářů a telefon si nevzali, akorát byly průtahy s ukončením. Pořád to protahovali a něco nabízeli a vymejšleli. Trvalo to dost dlouho, než to zrušili.
S tím (ne)vrácením aparátu bych si tak klidnej nebyl. Viděl jsem v TV pořad (už si název nepamatuji), ale majitele nechal Telecom pěkně v klidu, cca 5 let ( po zrušení pevné linky ) a poté se ozval, že nevrátil aparát. Chtěli po něm pěkných pár peněz i s úrokama, že jim nevrátil aparát. Když jsem rušil linku, tak jsem vrátil aparát a protokol mám řádně uložený. To byla odplata, že zrušil pevnou linku.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.