Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Fonergy dodavatel energií

Od: petr2 odpovědí: 12 změna:
Zdravim nemá nekdo zkušenosti nebo neodebírá od této firmy.Ve srovnáčačich vždy na předních mistech.Poptávám nové nabídky plynu a elektriky. Dva dny se pokouším dovolat na maily neodpovídají vždy jen vzkaz po telefonu máme hodně práce…..volejte později.
Proto se ptám aby to nebyl dodavatel co má jen garáž a tam jeden počítač. Díky

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


0x

Nabídka obchodníka ... Fonergy s.r.o. ...WLSCo INVESTMENT, a.s. ... Dacryon a.s. ...a ještě se tam pletla před rozdělením LAMA ENERGY GROUP a.s. ...můžete si projít výpisy; fungují na trhu už delší dobu, od 2012, vypadá to dobře, ale Bohemia Energy vypadala podobně... ale mohu se mýlit...

V průměru 8 zaměstnaců; podívejte na poslední Výroční zprávu...čtyřdenní pracovní týden .práce z domu...a doma se služební hovory neberou, prto se nemůžete dovolat...atd.

petr2

Zdravím tak to už je pro mě zvednutý ukazováček. Pracují z domova a proto neodpovídají na maily a neberou telefony to normální člověk nepochopí. Vznikne problém a člověk je nedohoní.To radši zůstanu u Inoggy a dam o pár stovek víc. Retenční nabídku mi teď poslali taky docela pěknou a jen ročni fixaci.Okolo Inoggy projdete podrbete se za uchem a do hodiny máte deset telefonátů.A při vší uctě když řešíte problém řešít se to okamžitě.
Jinač Vám děkuju za info

 


0x

Dobrý den! Fonergy má oproti jiným dodavatelům menší měsíční poplatek za silovou energii a trochu vyšší cenu silové energie vyplatí se pro odběrná místa s malou spotřebou.

petr2

Teď je otázka co je myšleno malou spotřebou. Já mám cca 1700m3 plyn a 4000kwh elektro
Jinač diky

 


0x
Mám od samého začátku a vždy měli lepší ceny. Smlouvy na neurčito, výpovědní doba měsíc. Ani když byly energie drahé a strop 6kc, měl jsem za 5,50. Nové zákazníky v té době nebrali, z pochopitelných duvodu a pro svoje zákazníky měli nakoupeno ještě za lepší cenu. Se mnou komunikují přes aplikaci úplně normálně, akorát to někdy trvá týden. Zřizuji dvoutarifní měření, jinak nebylo třeba s nimi vubec komunikovat. Pevný měsíční poplatek 60 Kč nikdo nemá, ceny mají slušné a přes léto měsíční spot lze také udělat v aplikaci. Když jsem zřizoval i pro sestru, komunikovali velmi ochotně, vše vyřídili sami.
petr2

Zdravím vím že u nich jste. Samozřejmě ty podmínky co máte vy to i chápu už nikdo jen tak nedostane. Už ani smlouvu na neurčito asi nemají co jsem koukal po netu. Ale třeba mají proto bych se rád spojil a pozeptal ale když se prostě vlastně už 3. den nedokážete spojit a oni ozvat tak pak člověk ztrácí chut…
Jinak díky za info
Zdravím Petře, zkuste jim tam vyplnit ty údaje o spotřebě a sazbě, oni navrhnou nějakou cenu. Ten muj tarif ferovka na neurčito už tam nemají, ještě nedávno tam byl, v běžném ceníku sice neurčito mají, ale pro nové za vyšší ceny, to se ale samozřejmě srovná, protože pro nové nemuzou dát hned prumer jako pro stálé klienty. Dodavatelé vždy nakupují postupně na tři roky, klidně i více dopředu. Teď tam mají tarif fintovka - přes léto plovoucí měsíční ceny a zimní cena 3370. Měli tam i tarif ferovka na měsíc, dle spotu, ale letos to hodně skáče, zatímco na červen bylo cca 2800, na červenec je již necelých 3400. Fixovka sice nyní vychází nejlépe cca 2900, ale fix jsem nikdy nechtěl, protože vím, že ty průměrné ceny se srovnají a příští rok budu platit míň ne7ten fix. Proto i když cena elektřiny prudce vystřelila do astronomických výšin, jsem se ke stropu 6kc vubec nedostal. Pro stálé klienty měli nakoupeno za nějaké prumerne ceny a nové klienty v té době vubec nepřijímali, což byl velmi dobrý krok. Pro nové by museli nasadit aktuální vysoké ceny, anebo zdraží všem. Také je dobré se občas alespoň jednou za čtvrt roku podívat jestli nemají nové tarify s lepšími cenami, protože to nemění už automaticky jako dřív, ale tak se chová většina dodavatelů. Jinak já myslím, že fungují i v pátek, ve čtvrtek v noci jsem jim posílal zprávu od elektrikáře a v pátek psali, že ji předali distributorovi. Jinak z těch stávajících tarifu bych bral asi tu fintovku, není to fix, fértelka jsem nenašel ceny, ale to oni poradí. Je fakt, že komunikace trvá déle, to dřív nebývalo, ale žádná Bohemia to není, energii mají opravdu pro klienty nakoupenou, jinak by tu už nebyli. Bohemia zkrachovala proto, jelikož energii nakoupenou neměli, praktikovali to tak, že ji klientům prodali a nakoupili až později a levněji, protože cena neustále klesala, takže vydělávali dvakrát. Pak cena vystřelila nahoru a místo aby prodělávali, raději ukončili činnost. Za to ale může někdo jiný, nedostatečná kontrola regulačních úřadů.

 


0x

Vidím, že doba kdy byly tisíce lidí v problémech s energiemi ještě některým nestačila a začínají nanovo. Nikdy bych se nespojil s neznámým, pochybným dodavatelem energií. Vždy jen s největšími hráči na trhu, kteří jsou nositeli určité jistoty. Podle momentální nabídky, ČEZ, nebo Innogy.

Jen tak na okraj, BE před krachem měla v elektru více zákazníků než má teď Innogy. A pokud najdete odvahu se zabývat hledáním jiného dodavatele tak zjistíte, že odchodem od ČEZu se dá ušetřit i víc jak 15,. tis. ročně, což mi nepřijde jako zanedbatelná částka. Ale chápu, někdo dá před úsporou přednost pocitu, že má solidního dodavatele ...

Sestra se také divila, kolik ušetří přechodem od inogy. Jen měla dva nebo tři měsíce výpovědní lhůtu, tak musela čekat. Tři dny před koncem ji inogy nabídlo ještě o něco nižší cenu než mělo fonergy. Alespoň bylo vidět, o kolik ji celé roky okrádali. A i když jí nabídli o něco nižší cenu za kwh, stálý měsíční poplatek byl téměř třikrát vyšší. CEZ, MND stejná banda.

Jedna věc je cena a druhá jistota.

 

karel

0x

Dobrý den,

tohoto dovatele používám asi už přes 2 roky a zatim s nimi nemám špatné zkušenosti. Je pravda že komukace přes jejich aplikaci trvá déle, ale když jsem měl jednou v placení bordel tak jsem tam prostě zavolal a vyjasnili jsme si to během chvilky. Nikdy jsem neměl pocit že by na mě něco zkoušeli. Je pravda že aktuálně používám tarif, který už v ceníku není, ale to asi připisuji tomu že se snaží průběžně nabízet výhodnější ceny a ne každý soulasí s novým tarifem - viz Férovka na měsíc ...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]