Nejste přihlášen/a.
Jeden z online podvodov je falosna sprava od booking a podobnych platforiem, ze je nejaky problem s rezervaciou a mate zaplatit este raz inou formou. Najlepsie si to overite priamo na stranke hotela, kde bude v sekcii kontakty telefonne cislo, mail a cislo uctu, pripadne to s nimi vyrieste vopred telefonicky. Odo mna hotel pozadoval zaslat zalohu 500 eur na ich ucet, lebo rezervaciu som robil na poslednu chvilu.
Může být. Většinou teda chtějí poslat zálohu (minulý rok jsem posílal €150) a zbytek pak na místě v hotovosti (to bylo cca €1500). Osobně bych to radši zaplatil celé přes účet, abych nemusel tahat s sebou tolik peněz. Letos se zatím neozvali (vloni se osvědčili, tak to opakujem), tak asi nechtějí předem ani zálohu.
Většina ubytování si ale nechává zaplatit přes booking a jejich platební bránu. Nebo mi to aspoň tak přišlo.
Jinak se nebojte, platba do EU je stejná jako do ČR, dává se číslo IBAN a částka a několik dalších kolonek. Z korunového účtu si banka vezme něco za konverzi, z eurového netřeba řešit. Teda teď si všímám slovenštiny, pak neni žádný problém, tam už nic jiného než IBAN nemáte a euro máte normálně, takže odpadá i konverze.
Hlavní je, aby to byly zprávy, které se ukazují na bookingu, ne nějaké falešné mejly. Taky bych si ověřil, jestli teda číslo účtu souhlasí. (Recenze jste předpokládám prověřil.)
Je to bordel bookingu, že píšou platba až na místě a pak se platí předem, neřeknu ještě, když se platí záloha.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.