Nejste přihlášen/a.
Ahoj, zakoupil jsem nový plynový sporák u Datartu, připojil mi to nějaký technik z jejich smluvního servisu. Plynař při kontrole naposledy říkal, že při zapojení nového spotřebiče bych měl mít pro případ nehody kvůli pojištovně revizní zprávu a musí to zapojit certifikovaný technik, který může provádět podobné opravy. Dostal jsem přiložený protokol o odborné instalaci, kde je uvedeno, že byla provedena kontrola těsnosti, atd. (viz příloha). Myslíte si, že je to dostačující a chtěl si jen přihrát kšeft a nebo bych měl mít opravdu nějakou revizní zprávu? Výměna proběhla kus za kus čili žádné další zásahy do soustavy.
Díky
Nový spotřebič = výchozí revize. Jako fyzická osoba ji mít nemusíte, ale protože podle
NV 191/2022, příloha č. 5
l) v případě výchozí revize musí být jednoznačně konstatováno, zda je revidované zařízení způsobilé k bezpečnému provozu a je možné ho do provozu uvést,
jste v případě jakéhokoli nedejbože průšvihu krytý, což za těch pár stovek a klid stojí. Firma, která zapojovala, vypadá seriózně, tam asi problém nebude - tak si obvolejte pár revizáků a vyberte si třeba podle ceny.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.