Nejste přihlášen/a.
Zdravím, mám dotaz, jsem s elektřinou a plynem u SPP Brno, před týdnem mi volal pán z organizace Tender zprostředkovatel, řekl, že mi bude nabídnut jiný odběratel, důvod zatím nevím, že přijede kurýr a já podepíšu papír, kde bude dodavate, kterého oni vyberou, ptám se, jak se v tomto případě zachovat, zatím jsem odmítla, mám smlouvu do konce roku 2024, mám přistupovat na nenich podmínky, nebo se radši poohlédnout po jiném dodavateli, ale jakém, těch možností je více, u nás v děčíně máme poobočku Innogy, nicméně nejsem si jistá, jestli je to ten pravý. mimochodem tento zprostředkovatel Tender, už mne jednou převedl od stávajícího dodavatele způsobem,který oni umí k Bohemce, naštěstí sankce za přestup jinam zaplatil v hodnotě 6000 kč, vcelku jsem byla u Bohemky spokojená,díky,dáda
Jestli jste se vým dodavatelm spokojená, tak se s nikým ani po telefonu ani osobně nebavte. Stačí říci NE, nechci, nashledanou a buď típnout nebo zavřít dveře. Vůbec nepustit ke slovu. Mají to vymyšlené, protože plat berou za každého získaného zákazníka.
logické je zjistit si zda původní dodavatel končí, ten nekončí tím pádem je to logicky šméčko, kdy ti co volají mají provize z převedeného zákazníka.
Takže poslat je tam kam slunce nesvítí ...
Pokud Vám smlouva končí na konci roku, tak to řešte až na konci roku, přesněji cca dva měsíce před koncem, kvůli výpovědní lhůtě. Když to zaříznete dřív, tak můžete taky třeba platit pěkně mastnou pokutu...
Před týdnem jsem (jako každý rok) řešil pojistku na auto. Už několik roků jsem ke své spokojenosti "Klikařem". Když jsem se slečnou dořešil auto, tak se me zeptala jak to mám s plynem a elektřinou, že kdybych měl zájem, můžeme zkusit spočítat nabídky jiných dodavatelů. Odpověděl jsem, že mi smlouva končí v srpnu a ta druhá bohužel až příští rok a že uvažuji, že by to chtělo změnu. Slečna se mě zeptala jestli mi nebude vadit, že si to poznačí do kalendáře a zavolá mi začátkem června, abychom v klidu stihli výpověď a probrali možné nabídky... Takhle se chová férový zprostředkovatel... žádné tlačení na pilu, které odnese spotřebitel. V klidu, s dodržením smluv a lhůt a ne vlezle.
Takže pokud si sama nechcete hledat nového dodavatel, což chápu, tak 2.5 - 3 měsíce předtím, než Vám bude končit smlouva, využijte služeb některého ze srovnávačů - Klik, Srovnej to a další. Nechte jim na sebe telefon, zavolají, proberete detaily a pokud bude některá z nabídek vyhovovat, tak se domluvíte. Pošlou Vám vše potřebné s instrukcemi co podepsat a kam to poslat.
Nu tak zrovna u Innogy teď jsem a doufám, že najdu něco lepšího.
tahle společnost tender to tak dělá, lidi jsou blbí a nalítnou, odlákává od stávajícího dodavatele a přepisuje k jinému, mé známé se to stalo, ona to i podepsala a neví jak, jestli vůbec a musela odstoupit od dodavatele a oni ji přiřadili k bohemce, jinak by platila sankce, naštěstí za ní zaplatili ten poplatek asi 6000 korun a nyní se jí snaží zase přemluvit, aby odešla neznámo kam, nemůžete nic dělat, pokud to neěkdo podepíše,d,nevím, který dodavatel je tak nejlepší, pokud bych odeša koncem roku, prý eon,d
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.