Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Praní ve večerních hodinách

Od: jirkabo odpovědí: 86 změna:

Dobrý den,
rád bych se poradil s problémem, který se mi děje od doby co jsem koupil byt a nastěhoval se do něj (2019). Bydlím v menší bytovce (4 patra, 3 byty na patře), většinou zde bydlí lidé 50+ a naprosto mnou pohrdají, jelikož mi je 28. Už v době, kdy jsem byt koupil mi bylo řečeno, že tohle je klidný dům a at si rozhodně nevyskakuji. Od samého začátku mne jen pomlouvají, jak jsem si mohl dovolit v tak mladém věku byt koupit. Korunu jsem tomu dodal teď, když jsem si koupil nové auto, cenově cca 1,2M bez daně. Auto je velké zabere celé parkovací místo a ještě kus přečuhuje, domovník si stěžoval, že prý špatně parkuju, že je okolo málo místa a nejlepší by bylo, kdybych parkoval někde uplně jinde, aby mi to třebas někdo neobjel klíčem. Teď k problému: Ráno odjíždím do práce v 5 hodin, vracím se okolo 19h večer, občasně dávám prát a pračka dopírá zhruba v 21:15. Už bylo několik stížností, že takhle pozdě se nepere a at si to řeším přes den, jak ale, když tam nejsem. Včera to vygradovalo tak, že když ždímala pračka, tak mi na chodbě někdo došel shodit jistič u elektroměru. Nevím jak situaci řešit, přestěhovat se nění jen tak.

 

 

86 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 


10x
Tak moje pračka má třeba odložený start.
Jak jednoduché,nahažu prádlo do pračky a nastavím tak, at je doprano když přijdu domů.
To mají snad všechny dnešní pračky a i pračky mnoho let staré.
To je jen takové připomenutí pro mladého pána,kdyby o tom třeba náhodou nevěděl
jirkabo

O odloženém startu vím, ale určitě nebudu pračku nechávat bez dozoru, když doma nikdo není. Při ždímání se blbě rozloží prádlo, pračka pomalu "odskáče" z místa a pak vyčerpá všechnu vodu na zem. Děkuji, ale ne.

Matně vzpomínám, že kdysi dávno, při praní v legendární Tatramatce se při ždímání musela sejít celá rodina a držet pračku na místě.
U moderních praček nevím, že by nějaká odskákala na druhou stranu místnosti.
Naše pračka, i když ždíme na 1600 otáček, tak se jen jemně chvěje.

Nezmysel, pracka nikam neodskace a co sa tyka vypustania vody, spravny postup je nemat hadicu vo vani, ale zapojenu do prackoveho sifonu.

Asi si tazatel bude muset koupit místo staré Tatramatky nějakou novou pračku. Když má na auto za 1,2mil bez dépéhá, pak bude jistě mít i těch pár korun na novou pračku.

@juraja
Hlavně, že se nám pochlubil, jak má velký auto
To mě zaráží, velký příjem financí a zároveň si neumet poradit s banalitami. Ale vlastně teď jsem si vzpomněl, že takových lidí jsem poznal dost. V životě v praxi na nic, ale velký příjmy. Často seděli nekde u počítače. Ale tím vůbec nehazim všechny do jednoho pytle.
asd1
Všechno dal na tu machrovaci káru,a s tichou pračkou by sousedi nevěděli že pere
Bych počkal až dopere,dal repraky na podlahu a pustil mu třeba dechovku na lepší usínání... shodit jistič taky řešení.
jirkabo

Pračka je "nová", kupovaná v době nastěhování. Ždíme na 1600 otáček, invertorový motor. Otec pracuje v servisu, kde opravuje pračky a sám říká, že by pračku bez dozoru nikdy nenechal. Mě se kolikrát stane, že pračka po doprání vyjede o 15cm ven ze soklu, kde je zasunutá (transportní šrouby jsem samozřejmě vyndal).

Jirko,nezlob se,ale jestli je tvuj otec opravar a tobe vyjizdi pracka pryc a on jako OPRAVAR neni schopnej ti v tomhle poradit,tak jsi neschopnej nejen ty,ale i tvuj otec.
Jako remeslni jsem byl u spousty lidi,videl jsem prat spoustu pracek a tohle nova pracka delat nema
asd1

Co to máš za šrot? Poslední pračka kterou jsem viděl pochodovat byla Tatramatka vyrobená před 30 lety. Řekni otci at ti sežene něco použitelnějšího...

Že máte před barákem malý parkovací stání (pro běžný auta) a ty tam parkuješ s károu která se tam nevejde a tím omezuješ ostatní o tobě vypovídá víc než dost. A vůbec to není o tom že ti někdo závidí drahý auto, kdybys tam měl starou otřískanou dodávku za 10k tak by prudila naprosto stejně.

Celkově to vidim spíš že místo "jak na zlý sousedy" by ses měl zamyslet jestli nejsi arogantní kokot spíš ty.. Jako místní bych ti to naznačil těma reprákama po doprání kdy chceš mít klid na gauči a sehnal tu velkou dodávku aby se ti líp parkovalo.

makk

My sice pereme, když jsme doma, ale pračku nijak nedozorujeme a ještě nikdy nikam neodskákala. Proti Vám jsme socky, auto máme za 300K, tak asi i tu pračku budeme mít horší, navíc už je poměrně stará. Ona i ta Tatramatka, když měla tu kolébku, tak sice skákala, ale většinou zůstala na místě. Ale tu bych teda bez dozoru nenechal, to přiznávám.

jawacek350

Pokud pračku dobře vyrovnáte a nehoupe se na nožkách, tak vám nemůže nikam uskočit. Pokud máte pračku novou , tak se zbytečně obáváte. Ne že by nemohlo dojít k poruše a nějakým následkům, ale u nového zařízení je ta pravděpodobnost docela malá. Hledáte výmluvy, to je celé. Problém je z větší čísti ve vás. Pokud jsou ostatní nájemnící (majitelé) schopni se mezi sebou domluvit a nerušit se, měl byste se přizpůsobit nebo se odstěhovat. Nebo nemáte rád demokracii?

mll

Nechávat pračku bez dohledu je jistě riskantní. Je to už pár let, co u sousedů hořelo právě od pračky. Asi to nebyly přímo plameny, ale čmoud to byl slušnej a rozhodně to vyžadovalo zásah hasičů.

asd1

To bys musel při každým odchodu z bytu zavřít vodu, plyn a odpojit elektriku, k tomu ještě ucpat hajzl a všechny sifony aby tě nevyplavila kanalizace

Spíš tě vyplaví ruplá opletená hadička k baterii než že pračka uteče tak že vyrve hadici z odpadu

 


10x
Tyto věci mohou být upraveny v domovním řádu, je tedy třeba ho důkladně prostudovat. Vlastním byt v klidném paneláčku se 4 patry, dva byty na podlaží . Bydlí tam lidé 65+. Naštěstí už jsem před získáním bytu věděla, jak to tam chodí a jak dbají na čistotu a tak. Nicméně, přání a tak v domovním řádu upraveno nemáme, platí noční klid od 22 do 6. Do bytu jsem se vracela kolem 19 hodiny, normálně jsem vařila, snažila, pekla, mixovala, klepala řízky, prala.. Ale ve 22 klid. To už jsem nedělala nic, co by dělalo hluk. Nikdy bych nenechala pračku puštěnou, když nejsem doma. Takže, prostudujte ten domovní řád, když v něm omezení nebude, tak si promluvte s ostatními nájemníky. Výše uvedené rady ohledně kamery a toho, jestli Vám chtějí dělat problémy - že energie máte na to dost, ale že byste se tomu rád vyhnul.

 


7x

Do 22:00 mozete v pohode pouzivat pracku, mixer a pod. Mate niekde vyveseny domovy poriadok? Skuste to tam pohladat.

Každý barák je jiný. Opravdu kůže být ta smůla, že pračka vibruje na frekvenci, která krásně rezonuje.

 


6x

Se sousedy je dobré vycházet, uvědomte si, že se s nimi pravděpodobně vídáte častěji než s mnohými členy vlastní rodiny. Chtě nechtě, jsou to lidé blízcí. Z vlastní zkušenosti vím, že jedné osobě zpravidla stačí prát jednou týdně. Pokud máte málo oblečení, ložního prádla atd., raději si přikupte a perte až na výjimky o víkendu. Také bych se slušně ptala, co jim hlučnější ždímání ruší. Jestli spánek, nebo televizi. Jestli spánek ve 21,15, tak to mají smůlu, ale nějaký konkrétní pravidelný seriál třeba v pátek(?) bych jim tolerovala a v ten den neprala ani výjimečně.

Jak jednou začne mezi sousedy boj, je to velmi špatné.

11.10.23 13:06

1*a

 


3x

Určitě máte pračku s možností odložení startu. Používám ho, k plné spokojenosti. Nařídím odložený start o 4 hodiny, v 6 vypadnu z domova, když se vracím vyprané prádlo na mě čeká. To, co o sousedech píšete, to je hodně smutný příběh. Já své mladé sousedy miluji a tvrdím, že dobrý soused je lepší než výhra ve sportce. Zažila jsem cca 3 roky cygany v bytě pode mnou a teď si lebedím. Když mě některý vidí, odnese mi tašku, dokonce i několikrát někdo vyběhnul před dům. Každý pohladil Dorku a řekl něco milého a já jim za tyhle drobné pozornosti jsem nesmírně vděčná. A že někdo pere pozdě večer nebo brzy ráno, mi nevadí. Klidu si užiju, až kolem mě budou tiše šumět túje a macešky.

 


3x
Dejte pod pračku antivibrační podložky, at už plošnou (čím tlustší, tím lepší, klidně dvě na sebe), nebo 4 samostatné špunty pod nožky. V bytovém domě je to prakticky nutnost, hodně to omezí přenos hluku přes podlahu.
google.com/...
google.com/...

 


3x

50+ to máte taky za chvilku. Ptáte se na vztahy, nebo jak prát?

"kdy jsem byt koupil mi bylo řečeno, že tohle je klidný dům a at si rozhodně nevyskakuji"

Úplne to vidím, ani Vás nepozdravili, hned Vám oználili, jste mladý, tak si nevyskakujte...

A teď stanovisko ostatních lidí v domě? Co poradit to netuším, ale asi by se mi nechtělo bydlet v domě, kde se mi nelíbí. Asi bych se snažil zapadnout do "kolektivu"

tak mi na chodbě někdo došel shodit jistič u elektroměru****tak jste ho nahodil a co bylo dále?

 


3x

Už v době, kdy jsem byt koupil mi bylo řečeno, že tohle je klidný dům a at si rozhodně nevyskakuji.

Neverim, ze vam to niekto zo susedov povedal len tak, zrejme ste si niecim uz na uvod ziskali ich "sympatie".

Toto se stává v dnešní době dost často, pokud se do menšího paneláčku, kde bydlí starší lidé, nastěhuje někdo mladý, nebo rodina s dětmi.

Vcelku běžné, starší lidé často nadávají na nevychovannost mladých, ale sami se chovají mnohem hůř. Samozřejmě ne všichni, ale je jich dost. A takováhle reakce bude spíš jen obyčejná závist, že si ve věku pod 30 let může dovolit koupit byt a běžné auto. Ono když se nevyhazují peníze za chlast a cigára, tak běžné auto za "mega" může mít každý.

Vcelku běžné, mladší lidé často nadávají na starší...

A Vy už máte to Ferrari?
Pardon, jen sem si vzpomněl na jeden vtip

 


3x

Píšete: Při ždímání se blbě rozloží prádlo, pračka pomalu "odskáče" z místa a pak vyčerpá všechnu vodu na zem.

Tak co to máte za pračku? Kupte si normální pračku, tenhle křáp vyhoďte a bude klid.

Tak hlavně, že jste nám sdělil, že máte auto za 1,2M bez daně Vy budete asi taky pěkný "dáreček"...


doplněno 11.10.23 13:48:

Teď jste na to kápl, @ ringo, asi večer závistí neusnu

To se může stát každé pračce. Proč ho napadáte? Že vy závidíte?

Ringo to není napadání, to je konstatování faktů!

mll

A můžou se stát i horší věci. A teď je otázka, jestli by promáčený strop sousedům vadil míň něz hluk ve večerních hodinách.

Pračka, když vychrlí 80 litrů vody, které se budou hezky celý den až do 19 hodin, než se vyvalí na vracejícího se majitele prosakovat, to je pěkná představa

vdolek
To se těžko může stát, posledních 15 let pračky mají funkci rozložení náplně před ždímáním, prostě když vibruje, zpomalí a přerovná náplň…
Stačí si přečíst návod…
Takže jedině že má nějakou velmi starou pračku ze šrotu anebo snad pral nějaký velký závěs, na který ta funkce nefunguje…
A taky používat 1600 otáček mi přijde … vždycky to jde snížit ! Jáždí mu na 800 otáček z důvodu, aby se zbytečně nepotrhalo prádlo…
A klidně v 1:00 v noci A nikdy si nikdo nedovolil mi nic říct… byt i vůz jsem kupoval ještě v mladším věku…
Nevím nevím ale tazatel mi přijde jako šprýmař… Ale je možný že vespod a nebo nad anebo že sousední byt má ložnici přímo vedle pračky, těžko říct, jaké rozložení bytových jednotek…
Dobrý tip je podložit gumovými podložkami nohy pračky… A odloženy start že se může něco stát, no, to je pravděpodobně asi jakože zítra zhasne slunce…Ne že by se to nestalo, u staré pračky, že vyteče,Když je špatně připojená, poměrně častá závada

 


3x

Tak nebydlete v bytě. Na ubytovně máte taky řád.

 

jaj*

3x
Noční klid je od 22 do 6 nebo 7, tohle je jen závist, protože mladí nemakají a z jejich pohledu celý den chlastáte. Tohle nechápou že i mladší člověk může pracovat. Jaký je rozdíl mezi tím, když se pere ve 3 odpoledne a v 9 večer? Obojí je mimo noční klid, to je jako by mě vadilo že mají sousedi do 22 diskotéky z 90 let. Do baráku se klidně může nastěhovat rodina s dvěma malými dětmi a ty můžou vyřvávat na chodbě a pak od 11 večer řvát doma a běhat po bytě a mlátit do radiátoru a dopoledne prospat. Prostě to je jejich problém, pokud vyhrožují poškozením věci tak si to nahrát a kdyžtak použít, auto je snad pojištěný. Čtyřpatrový dům by měl mít výtah, snad ho po osmé hodině nikdo nepoužívá, taky dělá hluk. Prostě se zavřít a neřešit to, a u pračky která pere je lepší být protože nevíte kdy se rozhodne vypouštět na zem.

 

kmet

2x

Odkupte zbylé byty a bude klid.

 


2x
Jinak bych ještě podotkl (k tomu co tady již bylo napsáno), že pračky mají i "tichý mód", tedy program, kde po vyprání pračka neždímá ale uděláte to sám až ráno, když se dům probudí.
Píše, že do práce odjíždí v 5. Mně teda přijde ohleduplnější ždímat v 9 večer, mimo dobu nočního klidu, než o půl páté ráno, v době nočního klidu.

Ale dobře, tak vypere o víkendu...

Nebo dá v 5h ráno odložený program pouze na ždímání, i to by mělo jít.

 

id

2x
Jirko, nevěřím, že pracujete 7 dní v týdnu. Perte v lepší hodinu než jste zvyklý. Pokud pračka tancuje a dělá takový kravál, že sousedi neslyší tv nebo nemohou usnout, tak bych se k vašemu jističi asi přestěhovala.
okolik

id Nenapsal jaký typ pračky vlastní, nechápu která pračka ,, jančí,, mám jistou značku 3 rokem. Když jsem se s ní začala,, kamarádit ,, tak skutečně nebyla téměř slyšet a při ždímání velice málo a dokonce si na konec posvítí.

id
Jasně, ale kdyby pračka "nejančila", tak sousedi nebudou vyhazovat jistič.
okolik

id souhlas

 

liska5

2x

Vždyt pere jen občas a trvá to jen chvilku a navíc v době od 6 do 22. Visí tam někde na chodbě domovní řád? Lidi nedělejte z toho drama! Prostě narazil na nějaké závistivé neurotiky. Takoví se najdou v každém domě. Bývá jich pár, ale u ostatních dotyčného pomlouvají, aniž by ho znali. Ale s tím autem mohl počítat, že to bude provokace - jak červenej hadr jako na býka. Tohle se v český kotlině neodpouští. Když se někdy u sousedů protáhne zábava, tak pak chodí se sáčkama kávy nebo i s vínkem udobřovat si naštvané sousedy.

 

p23®

1x

Odstěhovala bych se tam, kde jsou mladí lidé. Přece chcete mít také klid, ne? Je to pro ně změna, musí si zvyknout a Vy trochu přizpůsobit.

Zdravím.

 

riva

1x
Pro jednoho třeba stačí prát jednou týdně v sobotu.
jaj*
A v kolik hodin?

Pokud nepracuje rukama, tak stačí. Ale né každej má hromadu prádla nebo pracuje hlavou.

Navíc je lepší prát průběžně a netrávit tím celou sobotu včetně praní postele a nebo Vy perete postel jednou za rok?

 


1x

Vůbec se s těmi skorodůchodci a důchodci nemazlete. Prát můžete kdy potřebujete a v noci pokud to nehlučí, což si myslím že ne. Pustil bych občas na plné pecky hifi, začmoudil trávou na chodbě a někoho sprdnul a budete mít klid. Čím víc budete uhýbat, tím víc si budou dovolovat. Nebo jim řekněte, že máte nabídku od velké rómské rodiny že byt chce pronajmout a pokud vás chtějí vyštvat, tak jim to pronajmete a půjdete jinam.

Není nad to, škodit druhému...

re4zon
A jeste od toho, ktery jinde vyrvava neco o toleranci a jak ho ostatni obtezuji.
jaj*
Jen by jim tom vrátil to, co dělají oni. Oni mu zakazují prát, oni nadávají na jeho auto, pak budou nadávat na jeho oblečení, pak někomu otráví psa, takový chování se musí zarazit hned. Třeba sousedka si k nám chodila stěžovat na kde co, teď tam bydlí rodina s děckama a jedni co si do 10 pouští hudbu, na ty si stěžovat nešla, prostě nevím co si o takovým chování myslet.

Kdo mu zakazuje prát?

jaj*
Že si má prát v době kdy tam není, to je jako by vám dali v blázinci vycházky od 6 do půl sedmé ráno na 100 metrů od brány, takovému člověku nedali zákaz si něco koupit, ale zakázané to svým způsobem má když se nedostane do obchodu bez porušení něčeho, já bych mohla otravovat sousedy aby v noci nesplachovali že mě to ruší, to je dobrý nápad.
Jaj- ale to je fakt, to je strašně slyšet, když někdo u nás v paneláku v noci spláchne nebo třeba pouští vodu.. teď jste mi připomněl - ve Švýcarsku musí muži po 22 hodině čůrat v sedě
amos445

Vědomě škodit dokáže každý. Ale umění je udělat to nenápadně, aby nevěděli, kdo to je. Pokud mě soused č. 1 bude trápit puštěnou hlasitou hudbou z repráků, neudělám to samé, ale začnu třeba každý den pět minut kolem devatenácté hodiny zlehka klepkat (ne třískat) do stolu v kuchyni. Podstata je taková, že souseda č.1 normálně pozdravíte a nedáte najevo své rozhořšení. Současně zdravíte i ostatní lidi v domě a dáte se postupně do řeči se sousedem č. 2,3,4... Taky slyšíte to klepkání? Mám takový dojem , že je to asi nad námi - myšleno soused č.1.

amos445... prostě šaškárna panelákovejch lidí...

 


1x
Asi bych si se sousedy pěkně popovídal
Pokud jim tam nedelate denne rambajs večirky opilci atd tak je každýmu prd do toho jak svuj byt užívám
Noční klid je od 22.00 tak si múžou stězovat třeba na lampárně
Dej si do dveří kukatko s kamerou a hned budeš vědět kdo ti jistič schazuje a oplatil bych mu stejně a ještě počkal až vyleze a hned bych ho zjebal jak toulavyho psa
Všem bych v poklidu vysvětlil že jestli se mnou chtěj válčit múžou sem mladej sil mám dost a jestli chtej zjistit co znamená mít bordel v baráku že stačí jen říct
Taky sem za mlada s jednim takovím idiotem bojoval stačilo abych se prošel po bytě či chtěl vysavat a už mlatil do topení no odstěhoval se asi tak
bobann
@dabel
Pracoval jsi nebo prqcujes v kolektivu,poznal jsi hodne lidi?
Tva rada nemusi dopadnout dobre,dost lidi se neda odhadnout, dokud je nepritlacis "ke zdi" nebo nejak jinak ponizis
Problem je, ze se tu frajer chlubi,ze ma hodne penez ale NEUMI RESIT BANALNI VECI,jako skakajici pracka
A s parkovanim ma taky probkem ohledne lidi...
Ono to asi bude vse jinak...spis narazil na lidi,co se z nej neposadej na prdel,od frajirka,co se tu chlubi,jak ma velkou karu
asd1

Jeden extrém je vyžadovat od sousedů absolutní ticho, a druhej extrém je s., na vás budu si dělat bordel jak se mi chce, klidně se potento.

A dělat bordel naschvál abys ukázal že můžeš, to bys narazil zase ty..

TAdy to bude spíš to druhý a bezohlednost tazatele, jak praní po večerech tak velký auto (asi malej pindík?)

jirkabo

@asd1 máte hezké přirovnání k velikosti auta, nicméně nejde o nijak extra veliké auto, přirovnání jen o něco větší jak Škoda Superb, jsou jen malá parkovací místa. Nicméně v autě trávím plno času, takže potřebuji velké pohodlné auto, ve kterém není problém cestovat dlouhé trasy - to vám žádné menší auto nenabídne.
asd1

Když chceš opici musíš mít i na banány, tj. pro větší auto odpovídající parkování, ne když tam jsou jen místa vhodný tak pro Fobii.. Na tvým místě bych vážně uvažoval o přestěhování na vhodnější místo, tady budeš pořád jen obtížný prudič a spokojenej nebude nikdo...

Mmch. i Superb zabere místa jak průměrná dodávka, tak chápu místní že nejsou nadšený..

Takže jak vidim mu radíte držet hubu nechat se buzerovat a bejt zticha no moc pěkný už to živě vidim jak sousedúm vadí že chodí po bytě v noci se nedej búh sprchuje meje přez den nádobí či v neděli vysává
Chlapy to snad neeeee
jaj*
To je úplně jednoduchý, tohle jsou důchodci tak se budou navzájem podporovat a štvát proti ostatním. Když mě doma sr@li sousedi, kteří mají doma děcko který jen řve do 3 do rána, dopoledne spí, pak děcko nechávají řvát v bytovce na chodbě ještě to občas udělají protože jsem jim pohrozila sociálkou, tak mi napsali že se to tak může. Když pere mladší člověk tak nemůže. Důchodce může vše, podobně jako ta důchodkyně která dávala hřebíky do salámu a dávala to psům, důchodci jsou takoví.

 

karel556*

1x
Jak píše "jaj", noční klid je od 22:00 do 6:00, takže praní by neměl být takový problém, a většina zavistivců tady bude dělat kázání, typičtí čecháčci.

 

sousedka

1x
Ne, mně by na jističe nikdo nesáhl, nebo bych si ho podala, že by se z toho posral. Vše se dá řešit slušně. Já mu narozdíl od většiny tady chytrolínů auto i byt přeji a dobře znám, co je závist spojená se senilitou u starých sousedů. Sousedka mi strhávala štítky ze zvonku, zvonila v noci na zvonky, klepala popel na balkon, řvala nahlas jakože na psa v neděli ráno pod okny... Jsem prostě byla ostrá na ni, že nemám problém strkat jí psí hovna do schránky a nebo jí tím dveře pomazat. A jesti mně to ještě jednou udělá, že jí hnáty urazím. Tak jak to píšu, od plic, bez zábran. Dovolila jsem si pořídit byt v jejich lampasáckém vchodě plném starousedlíků. Jsem slušná, nenápadná, tichá. O to víc mě rozzuřilo to, co mi prováděla. Tak jsem se s ní nepárala a sjela ji jak usoplence. A mám klid.
bobann
To není o závisti, to si myslíš, že kdo není na straně tazatele, tak je automaticky finančně chudák
To jsi asi nezažila spoustu podelanych bytovek, špatně projektovanych, nebo při výstavbě nejkvalitně postavených, nebo mizerně rekonstruovaných (mizerně provedena plovoučka).
Pak opravdu taková pračka je utrpení, zvlášt, když má typek otce opraváře praček a není schopnej pračku používat tak, aby mu necestovala při zdimani.
Nevím, jak se mu může podařit přát tak, aby mu pračka cestovala... Tady je fakt něco v hajzlu...

Jsem slušná, nenápadná, tichá.

ale to si jen myslíte Vy, nebo i sousedi?

 

halamus

1x

Je třeba těm závistivým důchodcům (předpokládánm že ty závistivce už jste vyselektoval) připomenout, že vaše daně jdou na jejich důchody.

hloupé, ale tazatele jasně uvedl

"většinou zde bydlí lidé 50+", to nejsou důchodci, chlapče...

asd1

Mmch. důchodci si na ten důchod celý svůj pracovní život platili, že to stát rozfrcal a bere to z aktuálních daní je jiná věc.

jdeme jinam, ale důchodcí dříve platili stejně, jako dneska jiní, nic se nezměnilo, stále je průběžný důchodový systém..

asd1

Tak jinak celý život platili důchodcům, a teď konečně pracující platí jim. To je přesnější. Prostě od pracujících to není žádná charita, ale platí na to aby i oni měli důchod, takže "platíme vám důchod tak držte hubu" je úplně mimo.

asd1,

To je přesnější

Naprosto správné a přesné, máte naprostou pravdu. a 1*.

bobann
Mám dojem, že je tazatel troll a baví se, jak se mu daří.
Na jednu stranu píše, jak mu pračka cestuje a k tomu ještě píše něco o 1600 otackach zdimani, což je na hlavu... A pak napíše, že je jeho otec opravář praček, co by tomu měl rozumět.
Že by nešlo zaparkovat tak, aby neprekazel?
Jen se tu baví na účet ostatních, jako mnoho jiných "tazatelu"
jaj*
S tím důchodem je to spíše tak, že člověk narozený v roce 1952 šel v 62 letech, to je rok 2014, to co šli v roce 2014 do práce půjdou v 68 jestli vůbec. Pak je tady spousta takových kteří byli v důchodu ještě déle protože šli dříve.

 


0x
1)jak píšou rádci, odložený start
2)mnoho praček má NOČNÍ REŽIM
3)ANTIVIBRACNI podlozka
4)prat a nastavit menší otacky(u našich praček lze zvolit maxim. Otáčky cca 500/minutu) s tím, že pustit vysoké otáčky při finálním zdi ani můžeš hned po příchodu z práce, také nebude zdi at v 21:15,ale v 19:30
5) nebo kup NOVOU pračku, jestli má tahle opotrebeny tlumiče, vytahany pružiny či co... Nebo kup nový tlumiče, výměna je jednoduchá.
6)kdyby náhodou mělo dojít k odskakani, lze pračku zajistit šrouby ke stěně - pomocí kovových plechů - do hmozdinek a provrtat ocelový šasi pračky, tak jsem to měl taky, pomohla výměna pružin a hlavně trecich tlumičů (3-4kusy za cca celkem 500Kč)
7)nastav pračku, tak, aby začala přát kolem 16ti hodin, to kvůli někomu, kdo pracuje noční směny a vstává třeba v 16 hodin, aby se vyspal.
8)ZARÁŽÍ MĚ, ŽE NĚKDO, KDO SE CHLUBÍ TÍM, ŽE MÁ VELKÝ PŘÍJEM, TAK NEMÁ DOST INTELIGENCE VYŘEŠIT BANÁLNÍ SITUACI-PROBLÉM.
MĚL JSEM ZA TO, ŽE TAKOVÝM LIDEM TO PRAVÉ MUSÍ DOCELA DOST V HLAVĚ "PÁLIT" NAVÍC I PROBLEM S PARKOVÁNÍM.
Ale asi by si s tím poradila daleko líp běžná důchodkyně co to tak čtu.
Co jsem mohl, tak jsem poradil...

 

jirkaqwe

0x
Sousedům se nedivím, že jim vadí, že tak moc rámusíte.
Dejte si pračku na tu tlustou gumovou podložku, co se dává pod pračku nebo na takový ty gumový špalky (pod ně takový ty podložky, co se dávají do auta na přístrojovou desku a na ně třeba brýle aby nespadly) a cestovani pračky přestane. Dá se to koupit v elektru.

 


0x

Pod pračku si dejte speciální gumovou podložku. A až na Vás příště vyběhnou, tak jim řekněte, že nechápete, proč oni neperou na noční proud, který je levnější...

 


0x

Noční klid začíná ve 22:00, takže dlabat na sousedy. Pokud s nimi není slušná domluva, vyrazit proti nim tvrdě, ale v mezích zákona. Auto sledovat kamerou se záznamem, kdyby nějakého blbečka napadlo poškodit cizí věc, at máte důkaz.

 


0x

Je ještě jedna možnost - vyměnit pračku za tichou, když kupuji nějaký nový spotřebič - kupovala jsem v poslední době novou pračku a ledničku,mám několik požadavků : aby měly nízkou spotřebu,byly co nejméně hlučné, pak u ledničky samozřejmě objem a pak se podívám na recenze zákazníků. Tohle jste měl zohlednit při výběru pračky, když něco takového kupuji, není to na rok. To vám mohl otec poradit,snad v tom má praxi. Když peru, musím se kolikrát podívat, jestli pračka vůbec pere,stejně tak u mladých a stejně to mají i s myčkou. Je zbytečné kazit život sobě a druhým,nebude totrvat dlouho a pokud budete mít štěstí, bude vám tolik jakoje dnes sousedům.

 

Vřelý souhlas. Také mám Bosch extrémně tichou. Pračka slyšet není, tedy motor slyšet není. Voda a šplouchání se ve velké kuchyni rozléhá hodně. Jsem na to zvyklá, nepřijde mi to, ale byla u mě návštěva a ta tenhle postřeh, s chutí sdělila.

Jo a rachot ve dřezu, pod kterým mám odpad napojený. To zní jako tankodrom.

Holky, ale to asi máte plnění z boku. Já celý život používám pračky s horním plněním a ty jsou hlučnější, i když pod ní mám tlustou gumu.

Ale já nikoho neruším, bydlím v domku. A v noci neperu.

 


0x

Mladý alebo starý má rovnaké práva a povinnosti. Druhy krát,ak na vás vyskočia sa len opýtajte,že ktorú čast zákona ste porušil a nech vám to dajú písomne. A čo sa týka toho ističa,tak napíšte domovníkovi,že sa vám stala škoda a, ak sa to bude opakovat,tak,že to budete riešit políciou. Dobré susedské vztahy sú na nezaplatenie,no ak im vo všetkom vyhoviete,hoci na to nemajú právo,tak si začnú dovoľovat viac.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]